Advertenties


stappenmotor los :)

Gestart door don_mega, 3 oktober 2005, 12:55:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sjors

Sorry ik plaats een nul teveel :P  ::)

Maar eh vandaag de auto opgehaald en rijd weer perfect....

Na een dagje werken hebben ze een aantal stekkertjes vervangen/ opnieuw gesoldeerd en ze hebben de voedingskabel vna me accu vervangen....... deze is nu vergroot!!

Verder is hij niet meer uitgevallen maar mocht dit wel gebeuren dan heeft het te maken met het sleutelhuis..... dan zit er een fout in de ontvanger in het sleutelhuis maar daar ga ik niet vanuit...

Dus voor de omgeving Rotterdam. Korpershoek autoverhuur en garagebedrijf weten nu alles van megane's af hahaha

Alleen doe wle oude velgen onder je wagen wat een van die sukkels heeft links voor me velg beschadigd!!!!

Dat word als me winterbanden eronder gaan dus ff naar de velgendokter :S
Monte Carlo!! aan de Maas!!

RaymondTroost

die van mij heeft ook wel eens kuren met afslaan.. tja boeie.. tis toch niet altijd... Als die afslaat in een bocht bv.. Gewoon rustig koppeling op laten komen in ze 2 en hoppa hij schiet weer aan.. Staionair lopen doet die wel altijd goed ook op 750 toeren.. Ik vind het zonde om veel geld ergens in te steken terwijl het weining rendement oplevert..

Sjors

veel geld :P hahaha ik vind voor twee dagen werk vna die monteurs en eh 80 euro kwijt zijn niet veel.

en eh als hij ook afslaat voor het stoplicht elke keer en stottert is het zwaar irritant soms kon je niet eens de radio zachter zetten omdat hij zo aan het stuiteren was:P

kijk als je ervan houd en ermee ken leven succes maar ik wil ontspannen rijden !
Monte Carlo!! aan de Maas!!

EyesOnly

Citaat van: RaymondTroost op  4 oktober 2005, 18:50:25
Als die afslaat in een bocht bv.. Gewoon rustig koppeling op laten komen in ze 2 en hoppa hij schiet weer aan..
Je zal maar net door een scherpe bocht gaan en je stuurbekrachtiging valt weg.
Nee heerlijk....laat toch gewoon nakijken want dit kan een keer fout gaan....spreek uit ervaring.

Edgar

Inderdaad ook ik heb op die manier narigheid gehad. Je kan er nik saan doen maar je stuurt normaal losjes en als dan je stuurbekrachtiging weg valt is het schrikken en stuurt ie erg zwaar opeens. Zal maar een fietser naast je zitten die je daardoor niet meer kan ontwijken. Wil je niet op je geweten hebben dat je dor zoiets iemand aanrijdt.

Anne-Marie

He Sjors, vast bedankt voor de info!
Maar wat een gedrol!!!!!!!
Ik blijf ook ellende houden, net sloeg hij ook weer af in de bocht en omdat ik het te laat door had met mijn velg langs de stoeprand... AU! Wens je veel succes! en hoop ook voor mezelf dat ze er achter komen want inruilen blijft toch wel een naar woord...

Sjors

Anne marrie ik wete niet of je binnenkort er weer mee naar de garage gaat maar leg ze dit eens voor dat van een bredere acu voedings kabel en dat ze ff alle stekertjes checken!

laat ze maar ff lekker een dagje zoeken hahaha..... je woont toevallig niet in de buurt vna Rotterdam dan ken je Bij korpershoek terrecht! vraag maar naar Mario die ken geen Megane meer zien denk ik hahahah :P

Daarnet heerlijk naar trainen gereden en terug zonder schokken of afslaan of wat dan ook !! Het leven is mooi!

Succes  :D
Monte Carlo!! aan de Maas!!

Jeroen

Voor degene die dit forum niet in de site bekijken en daardoor de disclaimer niet kunnen zien:

Disclaimer

De inhoud van deze site heeft een informatief karakter. Er is getracht eenduidige en heldere informatie te geven. Desondanks kan er een fout of een onvolledigheid in voorkomen. Hieraan kunnen geen rechten worden ontleend.

Alle artikelen zijn gratis te lezen en te gebruiken. Er wordt niet van gegarandeerd dat alles correct is wat erin staat uitgelegd.
Ze mogen echter niet worden gepubliceerd op een andere website dan deze, voordat uitdrukkelijke schriftelijke toestemming is gevraagd en verkregen van zowel de webmasters als de schrijver van het betreffende artikel. Gebruik van artikelen geschiedt op eigen risico!!


Wat een onzin zeg, stappenmotor loshalen en dan lekker rond rijden en dit nog trots vermelden ook.
Probeer je achterremmen eens lost te halen, wie weet rijdt je auto dan nog beter  :D

don_mega

HAHAHA wat een grappenmaker die jeroen de achterremmen los geweldig wat een grap  :) :D

maar goed mijn auto had hiervoor bijna ieder ritje wel een keer dat hij rond de 2500 toeren stationair liep en dat doet hij nu niet meer, dus zo'n onzin is het niet. Maar ben toch maar opzoek gegaan naar nieuwe stappenmotor, krijg overal te horen dat ik deze alleen kan kopen incl. gasklephuis (had ik hier op de site geloof ik ook al gelezen) , 100 euro is mijn goedkoopste aanbod tot nu toe (2e hands) is dit een reele prijs of wordt ik opgelicht?

Vr. Gr.

Tuned

80 euro bij de dealer en volgense mij echt alleen de stappen motor los

Jeroen

Citaat van: don_mega op  5 oktober 2005, 11:37:26
HAHAHA wat een grappenmaker die jeroen de achterremmen los geweldig wat een grap  :) :D

Kan zijn dat jij mij een grappenmaker vind.

Ik zie het anders, heel veel mensen lezen dit forum.
Ook mensen met problemen met hun M?gane.
Veel van deze mensen denken dat alles wat hier gemeld wordt ook zo is.

Ik zou het vervelend vinden dat iemand zijn motor in de soep rijdt omdat hij op het forum van de megane club gelezen heeft dat je zomaar onderdelen, die Renault niet zonder reden aangebracht heeft, kunt losmaken.

vrindcoupe

ik heb een probleem met de auto als die stationair loopt gaat die stotteren maar slaat niet af, ik zie de toerenteller ook verschuiven, ik heb de auto nu 4 maanden en is al 3 keer terug geweest om na te kijken. ze hebben de injectoren gereinigd, en hij is nog op de computer geweest. ze hebben het kleppenhuis schoon gemaakt, maar het probleem is er nog steeds. het is een 1.6 16 v.
zou iemand mij kunnen helpen, want het is nog steeds een garantie kwestie.

Timo Zuiderduin

stappenmotor schoonmken, BDP-sensor vervangen,.. kunnen 2 van de oorzaken zijn!!

zoek ff rond op het forum en werp een blik in de FAQ,

er moet inmiddels veel te vinden zijn over dit onderwerp!

Sjors

Men wist mij daar ook nog te vertellen dat er een kabeltje zat dat langs de motor loopt.. deze zat er zo dicht tegenaan dat wanneer de motor beweegt er soms spanning kon komen te staan op het stekkertje! ze hebben het kabeltje verlengt en het stekkertje vernieuwt zodat jij nu meer speling heeft !

Ze moeten gewoon goed zoeken het kunnen zoveel dingen zijn, want bij mij was ook het bdp sensor vervangen en stappenmotor schoongemaakt en nog problemen dus probeer dat eens ?

Succes :D
Monte Carlo!! aan de Maas!!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev