Advertenties


middendemper eruit

Gestart door willemhs, 18 september 2005, 18:33:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Edgar

Hoe meer kilometers hoe meer dempingsmateriaal verbrand in de eeinddemper. Dit zorgt voor een behoorlijke geluidstoename. Middendemper vervangen is idd een goede oplossing voor meer geluid en een sportiever geluid. Echter wordt je einddemper wel warmer als je zonder middendemper rijdt. Maar dit mag de pret niet drukken  ;D

RaymondTroost

Hehe.. Mijn Remus pijp was niet echt gemaakt voor een dikke sound.. Het is meer een future design.. Dus daarom heb de kat ook vervangen en middendemper uiteraard.. Maar nu het dempwol helemaal op begint te raken gaat die toch brullen :P niet erg.. volgende maand moetdie gekeurt worden en dan gaat de kat er weer ff tussen.. als het geluid me dan bevalt hou ik et zo.. anders schroef ik er em gewoon weer vantussen! :P

paul1

ik dacht eraan mijn middendemper er uit te halen en vanaf daar een rechte pijp naar 2 sierstukken voor op een uitlaat zonder dempers dus. dat wou ik zelf inmekaar gaan lassen heeft iemand dit al eens geprobeerd? zal het geluid tehard worden? of dat ik de minnden dsemper laat zitten en zonder eind dempers?

wouter arnouts

uhm heb het weleens gezien bij ons iemand in de club het geen eind demper maar wel een midden demper en dat is een mooi geluid ik heb zelf wel twee dempers en geen midden demper grtz

Rmc_Jelluh

ik heb het zelf al eens gehad geen demper achter ik vond het in begin wel lachuh maar op de langere termijn was het nix voor me, was blij dat ik er weer een demper onder had zonder de middendemper en kat uiterraard..

paul1

maakt het zon harrie dan zonder eind demper? :)

ForeverYoung

hangt er vanaf wat je gewend bent.

met een standaard demper is het verschil groot, maar mijn universele demper is er een tijd geleden onder weggelazerd (lang verhaal :( ) en ik merkte weinig verschil eigenlijk.......

als het een beetje mee zit heb ik er van de zomer een echte sportdemper onder zitten, eentje van Sebring. staat toch wat mooier dan zo'n AutoStyle ding.

Theniels

Heb vandaag mijn middendemper weg laten halen en een rvs pijp tussen laten plaatsen.
Muv Kat is alles nu vervangen voor RVS met RVS einddemper (absorptie.
Is nu nog vrij nieuw dus klinkt nog wat schel maar neem aan ? dat dit in de loop van de tijd beter wordt.
Ik heb dus nu een middendemper liggen voor een belangstellende !

Overigens is dat ook niet meer of minder dan een open pijp met absorptiedemping.

Niels

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev