Advertenties

kastje achterbank

Gestart door bateleonus, 12 september 2005, 12:49:00

Vorige topic - Volgende topic

bateleonus

hoi ik heb sinds kort een megane coupe 1 en ik zag ergens op een tuning site.. link weet ik niet meer (hongaars) een megane staan die het kastje op de achterbank had versierd.

Hij had er plexiglas tussen gemaakt en een schaalmodel van zijn auto erin laten maken, compleet met neonlichtje.  8)
Heeft iemand hier ervaring mee of is dit voor jullie ook nieuwe. Ik vond het namelijk wel een mooi idee en origineel. ;)

peterachterop

met kastje bedoel je het tussen stukje in de achterbank neem ik aan...

EbOoZ

Het ski-luikje denk ik inderdaad ;D

mickeynox

Ik denk dat tie het bakje bedoel met de deksel erop. Ben zelf ook bezig om dat ding een beetje te verfraaien, maar niet met een miniatuur erin.....

EbOoZ

bateleonus

ja het is in de coupe dat bakje tussen de twee achterstoelen ja ;)

yamf

hmm.. ja.. die.. ik moet ook wat mee gaan doen.. de kapje is kapot.. en gaat moelijk dicht..? ::)

peterachterop

Citaat van: yamf op 13 september 2005, 09:37:39
hmm.. ja.. die.. ik moet ook wat mee gaan doen.. de kapje is kapot.. en gaat moelijk dicht..? ::)

Moet je er ff wat rommel uithalen...

...zal wel te vol zitten ?:-)

yamf

Citaat van: peterachterop op 13 september 2005, 12:29:22

Citaat van: peterachterop op 13 september 2005, 12:29:22

Hahaha! :P? :)

Nee.. er zit nl helemaal niets in.. echt de klep je is kapot! de "scharnieren" waar hij aan vast zit is aan een kant kapot en gaat dus van zelf open.. dit had ik niet gezien toen ik hem kocht!!? :)

mickeynox

Was bij mij ook zo kheb dus heel snel de deksel eraf gehaald. Als ik over een drempel heen reed vloog tie open. Kheb pas voor een prikkie zo'n ding van de sloop gehaald

Ferdi

ik heb daar mijn spulletjes inliggen die normaal in het dashboardkastje liggen ( autopapieren, geel vestje, handleiding, reservepitjes etc. etc..) Omdat ik mijn dashboard kastje zag als ideale wegwerkplaats voor mijn PS2  ;)

handig zo'n kastje  :D

wess

die achterbakkies zijn nieuw ook niet zo gek duur

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev