Advertenties

Sportuitlaat

Gestart door Sjors, 11 september 2005, 17:38:01

Vorige topic - Volgende topic

Sjors

Vraagje

Ik wil binnekort een sportuitlaat laten plaatsen.. ik heb mijn oog laten vallen op een model van NMparts! maar is het ook mogenlijk om zo'n dikke pot ook aan de rechterkant te laten monteren omdat onder de auto aan de rechterzijde minder ruimte is.....

Is dit geen probleem heb je genoeg ruimte of hebben jullie een andere optie om zowel links als rechts een lekker geluid te produceren ???

Alvast mijn dank op deze rustige zondag !
Monte Carlo!! aan de Maas!!

Timo Zuiderduin

wat voor model uitlaat is het? is het een links rechts uitlaat?
welke auto heb je?

zoek anders even hier op het forum,.. er zijn een aantal mensen hier met een L+R uitlaat dus er zijn mogelijkheden!

Sjors

Ik heb een fase 1 uit 99 montecarlo versie!

het gaat hierbij om een uitlaat van www.nmparts.nl  om precies te zijn deze : http://www.nmparts.nl/images/images_universeel/carbon1.jpg

ik wil zowel een pot links als rechts want dta staat volgens mij wle aardig dik.... maar kijkend onder de auto is rechts minder ruimte dus ja :S:S:S wie van jullie heeft een links rechts systeem???

:D

Timo Zuiderduin

ik weet dat er hier iemand rondrijdt met een vergelijkbaar uitlaatsysteem,.. weet alleen zo even uit het hoofd niet wie dat is.

ik geloof Bob!! ??? :-\

Bob

Nope... ik heb een L+R van laser.... Jan heeft zulke einddempers (alleen ook van Laser dacht ik  :D)

peterachterop

Jeroen weijn heeft deze ook (gast apeldoorn)

Sjors

@ peter achterop.

Wat voor uitlaatsystem heb jij eronder zitten dan precies.... want dat ziet er strak uit die twee ronde pijpen naar zoiets was ik ook wel opzoek iets in die trent.

Heeft dat bedrijf in apeldoorn een site en hoeveel was je ervoor kwijt??

Groetjes en bedankt :D

Timo Zuiderduin

De welbekende heer Veenstra kent geloof ik ook een adresje ergens in Friesland waar je voor een goede prijs een custom made RVS-uitlaatsysteem kan laten maken!!

EbOoZ

Ja daar moet ik ook ooit nog maar eens achter aan :D

Sjors

Aangezien ik uit Rotterdam kom is Friesland niet echt een optie voor me  :P

Maar apeldoorn vind ik dan nog wel te doen. maar blijf maar komen met suggesties misschien hebben meerdere mensen gelijk wat aan !  :D

Gast Apeldoorn

Wat wil je voor mijn uitlaatsysteem geven ?

Ik heb zowel links als rechts een Dynamik dual carbon uitlaat eronder zitten, met demper erin beschaaft geluid en zonder demper klinkt het net allemaal weer eventjes anders...Mail je prijs maar door als je mijn systeem wil overnemen....

Voor foto's moet je denk ik bij peter achterop zijn, mischien dat hij de foto erop kan zetten van mijn dempers...

Ciao

Sjors

OK wil wel graag even een foto zien dus als Peter deze even kan regelen graag!!

anders kun je hem ook mailen naar sjors_sport@hotmail.com

EbOoZ

Foto's van het uitlaatsysteem van Gast Apeldoorn:

Sjors

Ziet er top uit !!  :D alleen een vraagje. als ik onder me auto kijk heb je links genoeg ruimte voor de uitlaat ( logisch) maar rechts zit bij mij de slangen voor benzine en een grote metalen beugel!! het leek mij te klein om er ook een grote pot te hangen.,...

Hoe hebben jullie dit opgelost dan?

Ferdi

bij mij hangt er alleen aan de linkerkant een einddemper... aan de rechterkant hangt dat niet....

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev