Advertenties


M?gane II Ph 2

Gestart door Jeroen, 7 september 2005, 13:32:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Timo Zuiderduin

Citaat van: GVR op  7 september 2005, 19:30:47
Zouden ze alleen de neus aangepakt hebben? :o Wel iets minder aggresief dan het 1e model. Wanneer komtie? En waar kan ik meer beelden / foto's vinden? ???

ik begrijp uit de tekst dat ze ook de achterlichten hebben aangepast en er een wat sportievere achterbumper op komt.
ook zullen er meerdere motoren te verkrijgen zijn en zal het gamma aan kits worden uitgebreid.

Jeroen

Citaat van: yamf op  8 september 2005, 11:05:59
Waar kan ik dan de auto van Jeroen zien dan?  :-\

www.megane-2.nl  ;D


Stefan

Maar volgens mij is hij inmiddels alweer nog meer aangekleed....
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

yamf

Citaat van: Jeroen op  8 september 2005, 11:13:30
Citaat van: yamf op  8 september 2005, 11:05:59
Waar kan ik dan de auto van Jeroen zien dan?? :-\

www.megane-2.nl? ;D


Nice!! :D

leuk auto!!  ;D

Maar ik blijf nog steeds de achterkant van deze auto niet zo mooi vinden..  :-\


GVR

Juist die kont maakt hem zo bijzonder (mooi).  :D

Stefan

dat is het m nou juist bij deze auto:
Of: je vind m heel mooi en apart
Of; je vind het helemaal niks
;D
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

yamf


Erix

Beetje jammer dat steeds beter te zien is dat Opel en Renault onder dezelfde autogroep vallen :(
ZX-Audio · the finest audio products around

Timo Zuiderduin

#23
is renault onderdeel van General Motors??? Heb ik nooit eerder gehoord dan!!
bij mijn weten werkt renault alleen maar samen onder alliantie met Nissan!

San

Ik vind de neus wel mooi, maar doe het nog wel even met de mijne.
Overgens is de kont van de Megane nog niet in beeld, wat je ziet
is de Clio, zou de Megane er net zo uit gaan zien? Ik hoop het niet!!!

GVR

Citaat van: Timo Z.(Meg-Cabrio) op  8 september 2005, 15:26:03
is renault onderdeel van General Motors??? Heb ik nooit eerder gehoord dan!!
bij mijn weten werkt renault alleen maar samen onder alliantie met Nissan!

Mogen ze bij GMC wel beter hun best doen.Renault bevalt mij stukken beter.

Erix

#26
CiteerIndustrial and commercial cooperation

Renault is returning to the Mexican market with Sc?nic, and then with Clio, assembled in two Nissan plants. The common light commercial vehicle (LCV) site at Curitiba (Brazil) produces the Renault Master, and Nissan's Nissan Frontier and Xterra. The Nissan Barcelona plant (Spain) has been equipped to produce extra volumes of the Renault Trafic and Nissan Primastar (Opel Vivaro) models.

Renault en Opel hebben zeker connecties/samenwerking met elkaar. Ze fabriceren en ondersteunen elkaar. Een deel van de huidige diesel techniek bij Opel is afkomstig bij het Franse merkje. Ik vind dit een beetje jammer van Renault, ook al is het een mooie bron van onkomsten natuurlijk. Opel is het onderste laagje van GM waar enorm op bezuinigd wordt. Een samenwerkingspartner bedrijf van mij freest een groot aantal interieur delen uit de productie mallen voor diverse auto merken en daar is wel goed te zien dat de Opels op een aantal delen erg goedkoop in elkaar gezet worden (echter Renault kan er ook wat van). Mijn ooit nieuwe auto zal in ieder geval afkomstig zijn van geen van beide stallen.
ZX-Audio · the finest audio products around

Timo Zuiderduin

Citaat van: Remko de W. op  8 september 2005, 17:31:29
Citaat van: Timo Z.(Meg-Cabrio) op  8 september 2005, 15:26:03
is renault onderdeel van General Motors??? Heb ik nooit eerder gehoord dan!!
bij mijn weten werkt renault alleen maar samen onder alliantie met Nissan!

je bedoeld natuurlijk te zeggen dat nissan,
tegenwoordig van Renault is... ;)
ze zijn groot aandeelhouder,. als het goed is heeft Nissan zelf hooguit 15% van de aandelen in eigen handen! (ik kan ernaast zitten maar dit is wat ik het laatst vernomen heb).

Citaat van: Erix op  8 september 2005, 20:19:17
CiteerIndustrial and commercial cooperation

Renault is returning to the Mexican market with Sc?nic, and then with Clio, assembled in two Nissan plants. The common light commercial vehicle (LCV) site at Curitiba (Brazil) produces the Renault Master, and Nissan's Nissan Frontier and Xterra. The Nissan Barcelona plant (Spain) has been equipped to produce extra volumes of the Renault Trafic and Nissan Primastar (Opel Vivaro) models.

Renault en Opel hebben zeker connecties/samenwerking met elkaar. Ze fabriceren en ondersteunen elkaar. Een deel van de huidige diesel techniek bij Opel is afkomstig bij het Franse merkje. Ik vind dit een beetje jammer van Renault, ook al is het een mooie bron van onkomsten natuurlijk. Opel is het onderste laagje van GM waar enorm op bezuinigd wordt. Een samenwerkingspartner bedrijf van mij freest een groot aantal interieur delen uit de productie mallen voor diverse auto merken en daar is wel goed te zien dat de Opels op een aantal delen erg goedkoop in elkaar gezet worden (echter Renault kan er ook wat van). Mijn ooit nieuwe auto zal in ieder geval afkomstig zijn van een van beide stallen.

Tsja,.. dit wist ik nog niet :embarassed:
eigenlijk logisch, tegenwoordig gebruiken ze allemaal elkaars onderdelen.
weinig merken hebben nog echt hun eigen gezicht!!
en waarom eigenlijk ook niet!!

RikRace

Facelift M?gane II voor 2006

AutoPlus komt met de volgende afbeelding:



Meer een Clio III voorbumper en geen plasticlook bumperstukken + een panoramadak??


Hier nog meer van het nieuwe M?gane-gamma ;).













Smoke-achterlichten voor de nieuwste M?gane, hier op de sedan uitvoering?




Ziet er goed uit moet ik zeggen. Ben benieuwd naar de veranderingen aan de RS :P.



Dus een facelift voor de best verkochte auto in Belgi? :D!!

"De Renault Megane is met ruim 19000 verkochte exemplaren de best verkopende wagen van ons land. De Megane deed het in de eerste periode van het jaar ruim beter dan de nummers 2 en 3, de Peugeot 206 en de Volkswagen Golf. De top-tien van best verkochte modellen in de eerste 9 maanden is een Frans-Duits onderonsje. Alleen de Ford Focus op de 6de plaats kan standhouden tussen de Fransen en Duitsers."

Bron: De Standaard, 12.10.2005



Groeten,

Rik
-RENAULT-SPORT-

ids

tja.....   beetje jammer he......

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev