Advertenties

Achterlichten

Gestart door Arno, 28 augustus 2005, 14:14:03

Vorige topic - Volgende topic

Arno

hoi

Ik heb een megane phase 1, uit '96. Nu vind ik de standaard achterlichten best mooi, maar zijn er andere glaasjes verkrijgbaar voor het knipperlicht achter? Want dat oranje vind ik gruwelijk lelijk.

Heeft iemand een linkje mss van een shop? Of een site met vele andere achterlichten?

Alvast bedankt,

Arno

joey

Het is een complete licht-unit dus, aparte witte glaasjes zijn er niet. Je zou het oranje glas evt. rood kunnen spuiten, ziet er wat mooier uit. Je kunt natuurlijk ook een nieuwe unit kopen, zoals bijvoorbeeld lexus lichten.

Arno

Lexus lichten vind ik niet staan bij een blauwe coupe. Die lexus lichten (zwarte) die ene Erik hier van het forum hebt vind ik echt prachtig maar dat staat weer helaas niet p een blauwe megane.

Voor de rest heb ik nog niet veel blauwe meganes gezien met verschillende achterlichten (andere als lexus bedoel ik dan)

sjender

Veel meer keus is er ook niet.
Je kan zelf gaan spuiten of een lexusunit kopen.
Zijn wel verschillende varianten van, waarvan ik deze de mooiste vind.

berry_p

sjender

Is denk ik maar goed ook, ik vind ze niet echt mooi....

Arno

vind ik niet mooi berry,

thx voor meezoeken in ieder geval!

Thijs_th

Citaat van: sjender op 29 augustus 2005, 19:10:27
Is denk ik maar goed ook, ik vind ze niet echt mooi....
idd..   :D

EbOoZ

Daar ben ik het ook mee eens ;D. Dat vloekt echt ontzettend!

Decepticon#1

Bij het topic meeting Friesland zie je mijn auto met de lichtunits in het rood...en ook bij de meeting Hardenberg kun je dit zien volgens mij. Moet zeggen dat ik het zeer geslaagd vind lijken!

greetz,

Peter

Andy

Ik zoek eigenlijk ook nog steeds naar andere achterlichten.
Heb de originele fase 2 lampen gespoten, alles buiten de rondjes in kleur van de auto.
de oranje pinker rood gespoten. het wit van de achterlichten wit gelaten, ziet er best mooi uit, maar toch wil ik iets anders.

Ik zoek eigenlijk de opbouw zoals bij de foto van Sjender, maar dan geen lexus uitvoering, maar een soort van moretti uitvoering, dat lijkt mij echt strak staan!

Arno

Deze megane vond ik in het topic "Friesland" dit is erg vet zo! (mooie bak trouwens in t algemeen)

Hoe heb je dat precies rood gespoten? Geschuurd? Of alleen ontvet en daarna gespoten en met wat voor verf?

Alvast bedankt!

Ziet er wel vet uit zo! Beter als dat vieze oranje ;)

berry_p

je kan bij de beter autoshop gewoon lampenverf halen.
daarmee is dit hoogstwaarschijnlijk ook gedaan.

Wouter

Staat ook uitgebreid beschreven in het Faq gedeelte van de site :D
Renault 19 1.8s --> Renault Megane Coupe 2.0 16v --> Renault Megane II Grand Tour 2.0 16v Tech line --> Renault Megane III Estate Tce 180 Privilege

peterachterop

ik had het voor mijn lekus lampen ook rood gespoten. de gehele lamp afplakken en daarna het deel wat rood moet worden uitsnijden en plakband verijderen.
nu spreekt het voor zich.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev