Advertenties

Timo in DGB!!

Gestart door Timo Zuiderduin, 27 augustus 2005, 17:59:48

Vorige topic - Volgende topic

Timo Zuiderduin

Citaat van: Errie op  5 september 2005, 18:23:11
hey gast klote voor je man , maare de Dodge SRT10 is egt bruut ding he heb er zelf ook mee mogen rijden me zwager had er 1 totally in love with the dodge

vette bakken he!! maar had hij de Viper of de Ram?

Jacob

Timo,

Allereerst sterkte!! Blijft toch zwaar klote dat soort kansloze actie's!!

Maarre mij zal je wel zien kwijlen aankomende zondag bij die SRT-10!! ;D Ik ga samen met een maat van me die eerst een ibiza cupra had maar een beetje is blijven hangen op dat forum (Redfocus).

Timo Zuiderduin

Citaat van: Jacob op  5 september 2005, 22:58:24
Timo,

Allereerst sterkte!! Blijft toch zwaar klote dat soort kansloze actie's!!

Maarre mij zal je wel zien kwijlen aankomende zondag bij die SRT-10!! ;D Ik ga samen met een maat van me die eerst een ibiza cupra had maar een beetje is blijven hangen op dat forum (Redfocus).

ik heb ook echt zin om weer met die bak te rijden (euhm,.. meerijden ben ik bang). ik begreep dat er ook iemand met een 360 langskomt. ben heel benieuwd.
misschien spreek ik je zondag dan wel,.. en als ik een beetje chagrijnig kijk, ik zit de dag/nacht daarvoor op Q-Base in Duitsland dus zal waarschijnlijk wel behoorlijk moe zijn,.. maar ja, je moet er wat voor over hebben!!

Errie

me zwager had egt de SRT10 viper uitvoering 22 inch andere bumpers lager en luchthapper met viper erop en als de de motorkap opendeed zag je het juweeltje liggen het viper blok met 500bhp hij had een zwarte

Timo Zuiderduin

Citaat van: Errie op  6 september 2005, 17:16:23
me zwager had egt de SRT10 viper uitvoering 22 inch andere bumpers lager en luchthapper met viper erop en als de de motorkap opendeed zag je het juweeltje liggen het viper blok met 500bhp hij had een zwarte

Hmm,.. misschien rijdt hij dus nu wel in de Ex-SRT10 van je Zwager.
is namelijk ook een zwarte en er rijden maar een stuk of 5 van die dingen rond in Nederland. waarvan 2 rode en 1 grijze volgens mij.
had hij een enkele of dubbele cabine? had ie een open laadbak? zat er een infinity woofer achter de stoelen geplatst?

Errie

""had hij een enkele of dubbele cabine? had ie een open laadbak? zat er een infinity woofer achter de stoelen geplatst??"" een rooie rijdt hier ook in het westland ook de viper uitvoering enne dit is enkele cabine , de dubbele cabine is net een paar maanden uit in de vs dus lijkt me stug dat die hier al in nederland is..maare open laadbak maar met klep die erover heen kan met spoiler, is voor de downforce en moest erop blijven.
En idd een infinity systeem tussne de stoelen maar dat zit standaard in elke srt10 viper uitvoering :-) groetjes erwin hij had hem verkocht aan zoet usa cars slechte zaak btw en hij rijdt nu een chevy silverado SS uitvoering ook wel aardig met 20 inch bling bling eronder 350 pk pick up..

Timo Zuiderduin

Hier in Leiden rijdt zo af en toe een rooie met dubbele Cabine! en das ook een echte SRT.

het is overigens een andere zwarte,.. hij heeft nog geen klep over de laadbak en die is zeker niet bij Zoet gekocht.
volgens mij is zoet overigens net begonnen (krap 1.5 jaar ofzo), maar die naam kom ik wel vaak tegen. zijn hun echt zo slecht? het is inmiddels wel 1 van de bekendere amerikanen garages namelijk!

maar goed,.
Back on topic.. (of wat er dan ook van over is :))

GVR

Nog 10 daagjes ( om on topic te blijven ) :D

coupe-monte-carlo

misschien komen er nog wel nieuwe ideeen bij mensen naar boven, leuke string op de motorkap ofzo  :)

Timo Zuiderduin

Citaat van: GVR op  6 september 2005, 20:20:05
Nog 10 daagjes ( om on topic te blijven ) :D
Jep,.. mijn TV debuut ;D (alhoewel,.. ben al eerder op TV geweest maar dat telt niet).

Citaat van: matthijs op  6 september 2005, 20:22:42
misschien komen er nog wel nieuwe ideeen bij mensen naar boven, leuke string op de motorkap ofzo? :)

Tsja,.. je kan lachen maar het staat perfect op mijn cabrio'tje.
wie wil er nou geen topless, stringdragende vriendin,... eeuhhmmm.. Auto!! ;D

EbOoZ

Hoe laat begint die uitzending eigenlijk? Want ik heb een verjaardagsfeest van m'n oma... en daar moet ik voor het mooie eigenlijk wel optijd zijn.
Kan iemand de boel anders digitaal opnemen?

Timo Zuiderduin

ik denk na Top Gear dus om een uurtje of 21:30.
maar als ik het mij goed herinner van de vorige jaren wordt het ook nog herhaald.
maar wie weet is er iemand die het digitaal wilt opnemen.(Dat zou echt super zijn)
ik zal mijn broer ook even vragen of hij het kan aangezien hij volgens mij ook zo'n tv-kaart in zijn computer heeft zitten!!

EbOoZ

Zou tof zijn man :D. Ben echt benieuwd ;D

Timo Zuiderduin

Citaat van: Remko de W. op  6 september 2005, 22:38:17
Citaat van: Timo Z.(Meg-Cabrio) op  6 september 2005, 22:23:07
ik denk na Top Gear dus om een uurtje of 21:30.
maar als ik het mij goed herinner van de vorige jaren wordt het ook nog herhaald.
maar wie weet is er iemand die het digitaal wilt opnemen.(Dat zou echt super zijn)
ik zal mijn broer ook even vragen of hij het kan aangezien hij volgens mij ook zo'n tv-kaart in zijn computer heeft zitten!!

als ik het niet vergeet zal ik hem op de hd zetten... ;D

Zou :Dzijn
maar ik herinner je er wel aan hoor ;D

EbOoZ

Remko voor president plz ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev