Advertenties


Timo in DGB!!

Gestart door Timo Zuiderduin, 27 augustus 2005, 17:59:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.


EbOoZ

Haha wess... vertel eens meer daarover dan ;D

wess

die ouwe van mij freelancte daaar wel eens. en daar mocht niets de deur uit als ie niet 100% in orde was

net als bij ons bedrijf

Qweras

 8)

Wat een prachtig stukje schuilreclame!!!  ;D


Timo Zuiderduin

Citaat van: wess op 30 augustus 2005, 22:51:13
die ouwe van mij freelancte daaar wel eens. en daar mocht niets de deur uit als ie niet 100% in orde was

net als bij ons bedrijf
goed om te horen!! ik neem ook geen genoegen met minder dan 100% hahaha!!

Timo Zuiderduin

Citaat van: Danny op 30 augustus 2005, 22:56:15
8)

Wat een prachtig stukje schuilreclame!!!? ;D

tsja, en om die reden doen ze de verbouwing gratis ;D
nu maak ik lekker reclame voor ze hahaha!!!

Qweras

Groot gelijk hoor.
Heb je al wel je projectpagina standby staan om up te loaden, wil na 16 -09 natuurlijk wel direct de pics zien..

Meganez

Heb je nou trouwens niet heel veel moeite om die foto's er niet nu al op te gooien...

Meestal als ik iets nieuws heb kan ik nie wachten het met jullie te delen en jullie reacties te horen, en dan gaat het alleen nog maar om velgen..


ThE-BaKeR

Waarom laat je niet ff wat foto's zien?  ::) Als we naar je toe rijden, zien we je auto ook wel. Of staat je auto ergens opgeborgen?  :)

Timo Zuiderduin

@DAnny,... Zodra het mag gooi ik de foto's er gelijk op!

@Meganez,.. Je wilt niet weten hoe moeilijk het is om de foto's er niet op te zetten.

@The-Baker,.. Ook De Grote Beurt weet dit forum inmiddels te vinden ;) en inderdaad als je hierheen komt kan je de wagen ook zien! als ik tenminste thuis ben. dat is ook de reden waarom ik iedereen gevraagd heb om als ze foto's hebben of als ze weten hoe hij eruit ziet om het stil te houden. vergeet niet dat er door heel veel mensen wekenlang aan gewerkt wordt en ik respecteer hun werk en moeite op deze manier!! Ik maak een belofte aan hun dus hou me daar ook aan!!

EbOoZ

Lijk me eigenlijk ook niet meer dan terecht ;D. Ware het niet dat je ons wel erg nieuwschierig hebt gemaak :P

sebastiaan

Hoelang heb je 'm eigenlijk moeten missen en  ;D heb je ook in z'on modus rond moeten rijden ???

Stefan

volgens mij rijden ze dit seizoen in andere Renaults rond :D
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Raymond

Woon je in Leiden? Vet man, ik werk in Leiden.. wanneer spreken we een keer af?  :D

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev