Advertenties


Timo in DGB!!

Gestart door Timo Zuiderduin, 27 augustus 2005, 17:59:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Timo Zuiderduin

schadefoto'tje zullen ze denk ik geen probleem van maken,..
komt ie!

deze schade zit dus vol op de zijkant en is echt te duidelijk te zien!!


coupe-monte-carlo

 :o
is toch niet normaal meer, dit is ook zeker niet een "klein niet gemeld ongevalletje" geweest, wat een hufters zijn er toch >:(

Timo Zuiderduin

Ja, dit is gewoon pure vandalisme geweest. en het ergste is dat al die wagens in die straat bedrijfswagens zijn en hun de kosten probleemloos kunnen verhalen op verzekeringen zonder verlies van No-Claim en ze gewoon ff de enige particuliere wagen pakken die er staat. die lak zit er verdorie net een week op!!
ik woon zlf in het centrum van Leiden en tot nu toe is iedereen netjes van die auto afgebleven en ik parkeer hem in een van de duurste wijken van Nederland waar je dit absoluut niet zou verwachten en dan krijg je dit!!

1 weekje kunnen genieten van een smetteloze wagen en nu zit ik weer met schade!!

ik heb inmiddels al 1000?n euro's uit moeten geven aan schadeherstel aan mijn auto wat door anderen is toegebracht. uiteenlopend van afgetrapte spiegels, kapotgereden bumpers tot moedwillig aanbrengen van krassen!!

echt, als ik die gasten zou vinden zal ik eens een paar fikse krassen op hun auto/scooter (of wat dan ook) zetten zodat ze eens zouden kunnen voelen hoe K#T het is als je dit overkomt!!

GVR

trieste figuren die dat uitvreten. >:D

coupe-monte-carlo

ik ben er zelf ook altijd erg bang voor, vooral nu ik niet meer all- risk verzekerd ben...
maar mocht ik ooit iemand dit zien doen bij mijn of andermans auto, kan ik hem wel verzekeren dat hij er spijt van krijgt  >:(

laat ze dan mijn radio proberen te gappen ofzo, daar kunnen  de diefjes nog blij van worden, hier  heeft helemaal niemand wat aan, ik snap dit volk echt niet  :(

Dennis Postma

 :o Dat is niet zo maar ff een krasje, maar hoe word dit opgelost, heb je nog garantie of zoiets dergelijks of kun je het nu zelf uit gaan zoeken?  ???

bas1984

 >:D zow das een serieuse kras zeg.....

tis toch nie meer normaal waar die asso jongeren zich mee bezig houden.....
volgens mij hebben ze er ook geen idee van wat zo'n grapje wel allemaal nie kan kosten.... >:D

ThE-BaKeR

Wat een goor stuk tuig!!!

EyesOnly


Timo Zuiderduin

Citaat van: Dennis Postma op  4 september 2005, 22:19:57
:o Dat is niet zo maar ff een krasje, maar hoe word dit opgelost, heb je nog garantie of zoiets dergelijks of kun je het nu zelf uit gaan zoeken?? ???

ik denk niet dat ze daar een garantie op geven.

Ik ga van de week proberen of het eruit te polijsten is, een vriend van me heeft zo'n poetsbedrijfje en ik hoop dat hij een klein wondertje voor me kan verrichten!
ik ben bang dat ik zelf de boel alleen maar erger verpruts als ik lukraak met een polijstmachine ertegenaan ga!!

Stefan

jezus wat een @#$#%&lijers zeg....... :-\ :'(
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma

Nou sterkte er mee dan maar ?:-\

steven

Tering wat een kras,het is toch niet meer normaal wat andere mensen bij andermans spullen aanrichten.

Ik stond laats bij de karwei geparkeer kom ik terug loop ik langs de zijkant van mijn auto zit er gewoon een deuk in de zijkant.
Als of er iemand een balk tegen de auto heeft laten vallen,ik vloekte alles aan elkaar,maar goed, daarmee gaat de deuk er niet uit.

In die zelfde week kom ik terug van mijn werk en wil de auto instappen zit er een kras en een deuk in mijn deurportier.
Ik was echt pist.Vast weer de schuld van iemand in een gare bak die rijp is voor de sloop.

Zulke mensen moeten ze ophangen aan de galg en opruimen.


EbOoZ

Citaat van: Stefan op  4 september 2005, 23:22:51
jezus wat een @#$#%&lijers zeg....... :-\ :'(

Ik dacht precies hetzelfde >:(. Je bloed begint gewoon te koken als je dit ziet :-\

Ravens

verdomme.. :@:@

Waarom doen ze dit.. hooooow verdorie ik vind het echt zonde.. als ik ze keer zien doen bij mij auto als ik die ooit heb, zijn ze echt niet jarig meer .. ga lekker je ouders auto slopen ofzo...

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev