Advertenties


Timo in DGB!!

Gestart door Timo Zuiderduin, 27 augustus 2005, 17:59:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Timo Zuiderduin

Citaat van: sebastiaan op 31 augustus 2005, 13:05:49
Hoelang heb je 'm eigenlijk moeten missen en? ;D heb je ook in z'on modus rond moeten rijden ???

nee geen Modus,.. Maar een gloednieuwe Chevrolet Kalos sport!! op zich viel deze auto me trouwens 100% mee. best een relaxt bakkie alleen echt snel was ie niet!!
heb er 2 weekjes in gebivakkeert!!
Citaat van: Raymond op 31 augustus 2005, 16:02:53
Woon je in Leiden? Vet man, ik werk in Leiden.. wanneer spreken we een keer af?? :D
Lei'en Juh,..Koekoerrroee. Haha,... waar werk je dan? kom ik wel een keertje langsrijden!

GVR

Zijn ze 2 week bezig geweest? ???

Timo Zuiderduin

Ja!,  maar dat is ook wel nodig hoor,.. je gelooft toch niet echt dat ze die wagens binnen 3 dagen kunnen verbouwen.
en als ik zie wat ze allemaal doen dan weet je dat ze het niet binnen 3 dagen kunnen.
bij mij zijn er 6-8 man 2 weken aan bezig geweest, soms zelf tot s?vonds laat!

coupe-monte-carlo

hebben ze motorisch ook dingen gedaan/veranderd ?
of alleen qua uiterlijk?
of mag je dat nog niet zeggen?

Timo Zuiderduin

Citaat van: matthijs op 31 augustus 2005, 22:23:29
hebben ze motorisch ook dingen gedaan/veranderd ?
of alleen qua uiterlijk?
of mag je dat nog niet zeggen?
motorisch wel iets ja :angel:
maar vooral uiterlijk!

Raymond

Citaat van: Timo Z.(Meg-Cabrio) op 31 augustus 2005, 21:59:52
Citaat van: sebastiaan op 31 augustus 2005, 13:05:49
Hoelang heb je 'm eigenlijk moeten missen en? ;D heb je ook in z'on modus rond moeten rijden ???

nee geen Modus,.. Maar een gloednieuwe Chevrolet Kalos sport!! op zich viel deze auto me trouwens 100% mee. best een relaxt bakkie alleen echt snel was ie niet!!
heb er 2 weekjes in gebivakkeert!!
Citaat van: Raymond op 31 augustus 2005, 16:02:53
Woon je in Leiden? Vet man, ik werk in Leiden.. wanneer spreken we een keer af?? :D
Lei'en Juh,..Koekoerrroee. Haha,... waar werk je dan? kom ik wel een keertje langsrijden!

Bij Lammenschans bedrijvencomplex, pm me anders eens, spreken we een keer af..

Timo Zuiderduin

Nog een leuk plaatje van de auto in oude toestand!!


Remco_B

Als ze nou eens van die AutoStyle rommel af gingen stappen en een beetje beter naar Pimp my Ride keken was dat al een hele verbetering  ;D

EbOoZ

Het schijnt dit jaar, als ik Timo mag geloven, helemaal anders aangepakt te worden. Dus dat klinkt in ieder geval veel belovend :D

EyesOnly

Citaat van: Remco_B op  4 september 2005, 12:29:40
Als ze nou eens van die AutoStyle rommel af gingen stappen en een beetje beter naar Pimp my Ride keken was dat al een hele verbetering  ;D
Autostyle heeft veel prul, maar ook zeker veel goede spullen!
Dus dit gaat echt even niet op.

Timo Zuiderduin

Nou,.. ik heb de eerste jaloerse reactie nu ook binnen!!

sta ik in een van de netste wijken van nederland geparkeerd, midden tussen een BMW 645 CI, een porsche Cayenne, een carrera 4s S en nog meer van dat soort spul. kom ik terug bij mijn auto en ja hoor!! een of andere ###debiel kon het niet laten om met zijn sleuteltjes een paar krassen in mijn gloednieuwe lak te zetten. :'(

wat een trieste figuren lopen er ook rond dat ze geeneens met hun smerige klauwtjes van andermans spullen af kunnen blijven!!

dat wordt dus een retourtje naar de geluk bij een ongeluk truck!!

coupe-monte-carlo


RaymondTroost

echt..

somigge mensen..

KANSLOOS..

Dennis Postma

Waar gaat het heen met sommige mensen, dit soort akties slaan nergens op  >:(

coupe-monte-carlo

hoe erg is het?
foto's?  ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev