Advertenties


Deukje in spatbord RA (nu met foto)

Gestart door zapp, 13 juli 2019, 12:02:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

zapp

StomStomStom. Bocht te kort genomen en paaltje geraakt. Lelijke deuk in RA spatbord.  8)7 8)7
Reparatie bij een echt bedrijf kost bijna meer dan de auto waard is, ik ben dus op zoek naar een andere oplossing.
Hoeft niet 100% strak en glad, als het maar niet te veel opvalt. Het is een oude auto en er zitten wel meer plekjes op, daar lig ik niet wakker van.

Wie kan mij helpen..?

Het is een Megane2 Grandtour uit 2006.  Kleur is zwart


Joske

Kan je niet via de onderdelenlijn een ander scherm scoren? Met een beetje geluk in dezelfde kleur? En anders los aanleveren om te spuiten. Welicht stuk goedkoper?


Tedo

Citaat van: Joske op 18 juli 2019, 07:11:03
Kan je niet via de onderdelenlijn een ander scherm scoren? Met een beetje geluk in dezelfde kleur?
Dit is het achterscherm, dat vervang je niet zomaar even. Uitdeuken en spuiten zal de oplossing zijn.

zapp

inderdaad: uitdeuken en spuiten is het mooist. Y
Ik zit er aan te denken om het zelf wat uit te deuken en dan matzwart te schilderen, dan zie je de oneffenheden niet zo goed.

Jacques

Een plaatwerker trekt de deuken eruit met een spotter. Hij last haakjes op het spatbord en trekt de deuken eruit. Ik heb een soort gelijke schade gehad op onze Opel Agila en dit is hersteld voor ca 250 euro (zonder btw). Dwz: deuken eruit, beetje plamuur en netjes gespoten.

Tedo

Ik zou het op werkspot zetten en kijken of je een mooie aanbieding krijgt.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev