Advertenties


Banden en velgen

Gestart door Vinne, 23 augustus 2005, 15:35:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

EyesOnly

Citaat van: Stefan op 25 augustus 2005, 20:16:38
Dat vinden er meer hier binnen de club ja....... pfff
Ehm ja, en?
Je kiest toch niet voor iets omdat anderen het nog niet hebben, maar omdat je het ZELF mooi vindt?
Maar volgens mij ben ik zo ongeveer de enige die zo denkt... :)

Michel Veltman

zo me persoonlijk aan mn r**t roesten of halve club ze heeft...voor die paar meetings per jaar lekker boeiend ;D
heb ook Elias waar halve club mee rondtuft maar boeit me niet..vind leuker dat ik in mn eigen omgeving de enige ben met een getunede megane en das leuker ;)

zo moest ff eruit...bsa lance zijn overigens top velgen :D
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

EyesOnly

Ah niet de enige, mijn dank Michel :P

LVD

helemaal niet de enige zelfs.. ;)
Ik heb een redelijk standaard coupe, waar ik nog zat ideeen voor heb.. En ik heb al zat ideeen hier gezien.. Ik zie het meer als compliment als iemand hetzelfde koopt als jij, dan heb je iig een goede smaak... :D

En de enige "getunde" megane kan ik niet meer worden in het dorp waar ik woon.. 2 dagen nadat ik de mijne opgehaald heb, kocht een jongen een straat verder een best wel klare megane coupe...

Jesse

Ik wil binnekort ook 17 inch aanschaffen onder mijn 1.6e Coupe, TSW Evo 3 worden het denk ik, maar hoe zat het met de kilometer teller afwijking? is dat erg veel? En zoals Vinne zegt moeten de wielkasten uitgerold worden?


coupe-monte-carlo

zie het f.a.q gedeelte  ;)

Sjors

Toch nog een vraagje tussendoor!

Weet iemand wat voor banden er geleverd worden bij de velgen van velgenland.nl??

is de kwaliteit goed of zeggen jullie van nou..............................

bij voorbaat weer dank!!!  :D
Monte Carlo!! aan de Maas!!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev