Advertenties


interieur spray

Gestart door mickeynox, 21 augustus 2005, 12:39:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Timo Zuiderduin

als je die spuitbussen bedoeld,.. de eerste de beste autostyle dealer moet ze kunnen leveren,.. ik weet namelijk zeker dat deze in hun brochure staan. voor dealers check: http://www.autostyle.nl/dealers.asp

sebastiaan

de dealer heeft ook bussen met alle lakkleuren voor weinig.. heb er zelf 2 staan.

Timo Zuiderduin

Citaat van: sebastiaan op 24 augustus 2005, 14:52:09
de dealer heeft ook bussen met alle lakkleuren voor weinig.. heb er zelf 2 staan.
voor bekleding?

sebastiaan

Lak is lak zoals ze dat bij wheelerdealers zelf al zeiden.
Het is toch sowieso een houtje touwtje oplossing.. je hebt dan iig wel je carroserie kleur.
En als je eerst de blanke lak spuit en daarna de eigen kleur en daarna weer de blanke lak... :D
heb je het gewenste resultaat.

Timo Zuiderduin

blanke lak op je bekleding???

Ik vat het allemaal ff niet meer geloof ik ???

p.s. als Lak altijd lak is dan vraag ik mij af wat het verschil is tussen bijv. kunststofprimer en metaalprimer,...

sebastiaan

Citaat van: Timo Z.(Meg-Cabrio) op 24 augustus 2005, 15:57:24
blanke lak op je bekleding???

Ik vat het allemaal ff niet meer geloof ik ???

p.s. als Lak altijd lak is dan vraag ik mij af wat het verschil is tussen bijv. kunststofprimer en metaalprimer,...
wat ik bedoel te zeggen is (en dat was ook bij dat programma zo).. het is een oplossing maar wel een houtje touwtje oplossing.
de blanke lak als ondergrond en daar over de kleur hecht beter en trekst niet in de vezels dan. primer?? dat is niet waar ik het over had ..

Timo Zuiderduin

whaha,.. laat maar,..kleine miscommunicatie vermoed ik!!
ik zat te denken,.. blanke lak op bekleding?? hoeft toch niet te glimmen??
maar ik heb dat programma ook gemist dus waarschijnlijk niet helemaal goed begrepen.

sebastiaan

Citaat van: Timo Z.(Meg-Cabrio) op 24 augustus 2005, 16:25:26
whaha,.. laat maar,..kleine miscommunicatie vermoed ik!!
ik zat te denken,.. blanke lak op bekleding?? hoeft toch niet te glimmen??
maar ik heb dat programma ook gemist dus waarschijnlijk niet helemaal goed begrepen.

Mooie vrouw lijkt me dat miss communicatie

mickeynox

Snap ook nie helemaal wat je bedoel, maar int programma gingen ze er met 1 spuitbusje overheen et voila zwart was de hoedeplank.....

sebastiaan

verf trekt in de vezels.
als je eerst blank (transparant) spuit en laat drogen trekt de verf niet in de vezels..
de verf daar bedoel ik de daadwerkelijke kleur mee..
en zal het (denk ik) een mooier resultaat geven.

maar wie ben ik,...

???

mickeynox

Owk cker het proberen waard. thnx

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev