Advertenties


interieur spray

Gestart door mickeynox, 21 augustus 2005, 12:39:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

mickeynox

Ik zat vorige week naar discovery channel te kijken. En daar waren ze een peugeot 205 aan het opknappen. Toen hadden ze een spray voor de hoedenplank. Om hem van grijs naar zwart te krijgen.

heeft iemand enig idee wat voor spray dat dit is waar je het allemaal voor kan gebruiken en waar je zoiets haal???
Omdat er veel mensen zijn die aan hun interieur bezig zijn leek me dit wel erg handig.

bvd Martijn

Vinne

volgens mij is dat gewoon van die verfspray voor stoffen

Thijs_th

 :D klopt is een leuk programma   ;D

Stefan

Tsja, is dat niet gewoon verf achtig spul...?
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

peterachterop

Had mijn vorige hoedenplank zwart gespoten met spray welke gewoon van motip was.

mickeynox

Citaat van: Thijs_th op 21 augustus 2005, 22:47:22
:D klopt is een leuk programma?  ;D

Was ckers een leuk programma. Werd echt een mooi 205 1.9 gti!!!!

Maar kan je die spray dan bv ook voor de stoffen delen van de deur gebruiken. En bv het dak????

Vinne

zojuist nog eens de autostyle doorgebladerd...

"zelfs stoelen met een motiefje" worden egaal gespoten

Ik zou persoonlijk mn stoelen er niet mee gaan bespuiten
want volgens mij geeft het hardstikke af. Als je een beetje
zweet en je zit met je witte overhemd tegen die verf.... lijkt
me niet echt lekker. Plafond zou je best kunnen doen en
hoedenplank ook wel.

Timo Zuiderduin

Citaat van: Vinne op 22 augustus 2005, 00:09:46
zojuist nog eens de autostyle doorgebladerd...

"zelfs stoelen met een motiefje" worden egaal gespoten

Ik zou persoonlijk mn stoelen er niet mee gaan bespuiten
want volgens mij geeft het hardstikke af. Als je een beetje
zweet en je zit met je witte overhemd tegen die verf.... lijkt
me niet echt lekker. Plafond zou je best kunnen doen en
hoedenplank ook wel.

Wat ik heb begrepen van ervaringsdeskundigen is dat je die motiefjes NIET goed overgespoten krijgt, je krijgt geen mooi egaal resultaat en op de duur slijt het,... met andere woorden,.. NIET DOEN!!! (je stoelen dan) plafon en hoedenplank e/d kan wel maar zou ik persoonlijk eerder met een mooi nieuw stogje bekleden,.. krijg je gewoon een veel mooier resultaat!!


mickeynox

Citaat van: Timo Z.(Meg-Cabrio) op 22 augustus 2005, 00:18:16
Citaat van: Vinne op 22 augustus 2005, 00:09:46
zojuist nog eens de autostyle doorgebladerd...

"zelfs stoelen met een motiefje" worden egaal gespoten

Ik zou persoonlijk mn stoelen er niet mee gaan bespuiten
want volgens mij geeft het hardstikke af. Als je een beetje
zweet en je zit met je witte overhemd tegen die verf.... lijkt
me niet echt lekker. Plafond zou je best kunnen doen en
hoedenplank ook wel.

Wat ik heb begrepen van ervaringsdeskundigen is dat je die motiefjes NIET goed overgespoten krijgt, je krijgt geen mooi egaal resultaat en op de duur slijt het,... met andere woorden,.. NIET DOEN!!! (je stoelen dan) plafon en hoedenplank e/d kan wel maar zou ik persoonlijk eerder met een mooi nieuw stogje bekleden,.. krijg je gewoon een veel mooier resultaat!!



Ja maar het plafont en onderkant een nieuwe bekleding erop... Wa ga me dat wel niet kosten. Kweet het allemaal nog nie, kwil het nog es allemaal gaan doen dus zit ff te kijken wat de mogelijkheden allemaal zijn.

Hoe hebben ze zulke mooie auto's toch zo kunnen bekleden aan de binnenkant met dat lelijke groen :(

Timo Zuiderduin

lelijk groen? ik heb best beschaafde bekleding in mijn megane!

maar om hoedenplank en plafonnetje te bekleden kan je een wat goedkoper stuk Skai kopen!
kost wel wat meer dan een spuitbusje van 20 euro maar daar is het resultaat dan ook naar!!

is een kleine investering maar je auto wordt er wel een stuk mooier van!

Arno

Sky kost geen drol maar het laten bekleden is zo duur :(

Timo Zuiderduin

gewoon ff zelf knutselen,.. het is niet echt een heel erg moeilijk oppervlak en met goeie spuitlijm kan je al een heel erg goed resultaat behalen.
+ dat Skai ook nog vrij goed meerekt!!

je moet er alleen wel ff de tijd voor nemen en niet alles binnen een half uurtje af willen maken!!

EbOoZ

Het schijnt dus (ik hoorde het hier op het forum) dat het bekleden met spuitlijm hem niet gaat worden.
Bizon Tix/Tex (whatever :P) werkt het best. Ik heb het ook gebruikt bij het bekleden van m'n deurpanelen met Skai :D

Timo Zuiderduin

Citaat van: Danny "EbOoZ" op 22 augustus 2005, 12:29:46
Het schijnt dus (ik hoorde het hier op het forum) dat het bekleden met spuitlijm hem niet gaat worden.
Bizon Tix/Tex (whatever :P) werkt het best. Ik heb het ook gebruikt bij het bekleden van m'n deurpanelen met Skai :D

Jij bent ervaringsdeskundige ;D
ik heb de spuitlijm vroeger altijd gebruikt bij het bekleden van Paneeltjes in kofferbakken en voor Sub-Kisten,.. maar dit zijn over het algemeen wat makkelijkere vormen!!

peterachterop

Citaat van: Danny "EbOoZ" op 22 augustus 2005, 12:29:46
Het schijnt dus (ik hoorde het hier op het forum) dat het bekleden met spuitlijm hem niet gaat worden.
Bizon Tix/Tex (whatever :P) werkt het best. Ik heb het ook gebruikt bij het bekleden van m'n deurpanelen met Skai :D

Dat heb ik jou verteld.
Ik heb mn deurpanelen ook bekleed maar dat wil niet met spuitlijm omdat dat teveel in de originele stof trekt.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev