Advertenties


afstandbediening

Gestart door ronaldm, 18 augustus 2005, 11:56:58

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ronaldm

Wat doe jullie als de batterijen van je afstandbediening leeg zijn
hebben jullie altijd reserve bij ofzo

want als ik de deuren gewoon open draai blijft de startonderbreker erop

moet ik gewoon reserve batterijen erin leggen ofzo
hoe doen jullei dat ???

Stefan

Ik neem echt niks aan reserve dingen mee zoals batterijen/reservesleutels etc.
Ik heb de auto nu dik 3 jaar en mijn sleutel is nog nooit leeg geweest.
Ik denk dat als tie begint te weigeren ik maar gewoon thuis de reservesleutel ophaal.
Ik neem toch niet aan dat de sleutel het plotsklaps niet meer doet.....?
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Jeroen

Als de batterij op is koop ik gewoon een nieuwe auto  :)

(True story, maar natuurlijk niet de reden waarom ik mijn coup? ingeruild heb, maar een dag voor ik de auto ging omruilen was de batterij op)

ronaldm

Citaat van: Stefan op 18 augustus 2005, 12:09:44
Ik neem echt niks aan reserve dingen mee zoals batterijen/reservesleutels etc.
Ik heb de auto nu dik 3 jaar en mijn sleutel is nog nooit leeg geweest.
Ik denk dat als tie begint te weigeren ik maar gewoon thuis de reservesleutel ophaal.
Ik neem toch niet aan dat de sleutel het plotsklaps niet meer doet.....?
Citaat van: Stefan op 18 augustus 2005, 12:09:44
Ik neem echt niks aan reserve dingen mee zoals batterijen/reservesleutels etc.
Ik heb de auto nu dik 3 jaar en mijn sleutel is nog nooit leeg geweest.
Ik denk dat als tie begint te weigeren ik maar gewoon thuis de reservesleutel ophaal.
Ik neem toch niet aan dat de sleutel het plotsklaps niet meer doet.....?

neee dat denk ik ook niet maar t is wel ###lig als je ergens staat en je sleutel doet t ineens niet meer

EbOoZ

Citaat van: Stefan op 18 augustus 2005, 12:09:44
Ik neem echt niks aan reserve dingen mee zoals batterijen/reservesleutels etc.
Ik heb de auto nu dik 3 jaar en mijn sleutel is nog nooit leeg geweest.
Ik denk dat als tie begint te weigeren ik maar gewoon thuis de reservesleutel ophaal.
Ik neem toch niet aan dat de sleutel het plotsklaps niet meer doet.....?

Ikke, ikke, ikke... en de rest kan? ;)

Citaat van: ronaldm op 18 augustus 2005, 12:16:45
neee dat denk ik ook niet maar t is wel ###lig als je ergens staat en je sleutel doet t ineens niet meer

Zo'n sleutel stopt er niet ineens mee (of hij moet echt stuk wezen). Je merkt het wel als de sleutel meer moeite heeft met het ontgrendelen :D

Stefan

@ Danny,
Jij bent wakker zeg idd ;D

@ ronaldm,

da's idd ###lig ja ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Timo Zuiderduin

Citaat van: ronaldm op 18 augustus 2005, 11:56:58
Wat doe jullie als de batterijen van je afstandbediening leeg zijn
hebben jullie altijd reserve bij ofzo

want als ik de deuren gewoon open draai blijft de startonderbreker erop

moet ik gewoon reserve batterijen erin leggen ofzo
hoe doen jullei dat ???


als het goed is werkt je startonderbreker ook met een code,... dan hoef je niet op het knopje te drukken maar je sleutel alleen een paar keer om te draaien in een bepaalde snelheid,.. zo werkt het tenminste bij mij!! (texalarm)

p.s. Danny wakker? ik dacht het niet,...
Citaat van: Danny "EbOoZ" op 18 augustus 2005, 12:33:49
Citaat van: Stefan op 18 augustus 2005, 12:09:44
Ik neem echt niks aan reserve dingen mee zoals batterijen/reservesleutels etc.
Ik heb de auto nu dik 3 jaar en mijn sleutel is nog nooit leeg geweest.
Ik denk dat als tie begint te weigeren ik maar gewoon thuis de reservesleutel ophaal.
Ik neem toch niet aan dat de sleutel het plotsklaps niet meer doet.....?

Ikke, ikke, ikke... en de rest kan? ;)

Citaat van: ronaldm op 18 augustus 2005, 12:16:45
neee dat denk ik ook niet maar t is wel ###lig als je ergens staat en je sleutel doet t ineens niet meer

Zo'n sleutel stopt er niet ineens mee (of hij moet echt stuk wezen). Je merkt het wel als de sleutel meer moeite heeft met het ontgrendelen :D
sinds wanneer kan je je sleutel niet gewoon in het slot steken om te ontgrendelen ???
zo wakker is Danny dus niet :) :)

Edgar

Ik heb ze 1 keer leeg gehad en kon mooi niks meer met de auto. Kon lopend naar huis en vervolgens een heel lang weekend wachen totdat de winkels open waren om nieuwe batterij te halen. Meteen 2 gehaald en 1 in het dashbordkastje gelegd als reserve zou me maar gebeuren in de middle of nowhere....

solidsjakie

Citaat van: Edgar op 18 augustus 2005, 19:08:27
Ik heb ze 1 keer leeg gehad en kon mooi niks meer met de auto. Kon lopend naar huis en vervolgens een heel lang weekend wachen totdat de winkels open waren om nieuwe batterij te halen. Meteen 2 gehaald en 1 in het dashbordkastje gelegd als reserve zou me maar gebeuren in de middle of nowhere....

Verliest deze dan niet de code als je de batterij eruit haalt?

EbOoZ

Citaat van: Timo Z.(Meg-Cabrio) op 18 augustus 2005, 19:03:47
als het goed is werkt je startonderbreker ook met een code,... dan hoef je niet op het knopje te drukken maar je sleutel alleen een paar keer om te draaien in een bepaalde snelheid,.. zo werkt het tenminste bij mij!! (texalarm)

p.s. Danny wakker? ik dacht het niet,...

sinds wanneer kan je je sleutel niet gewoon in het slot steken om te ontgrendelen ???
zo wakker is Danny dus niet :) :)

Hahaha ik was wel wakker. Met sleutel bedoelde ik de verdomde knop OP de sleutel natuurlijk ;D. Dat met die combinatie wist ik niet :P

Timo Zuiderduin

ik bedoelde dus het ontgrendelen van de deuren!! ;D

dat code verhaal weet ik ook alleen maar omdat ik bij aankoop van de auto ook alle papieren m.b.t. het alarm erbij heb gekregen en dat daarop vermeld stond dat ik met een code het alarm + startonderbreking eraf kan krijgen!!
maar ik weet niet of dat ook zo werkt als je een startonderbreking erin hebt zitten die op de autosleutels werkt!!

Edgar

Nou bij mij niet in ieder geval. Misschien als je ze lang zonder stroom laat liggen wel

Patrick

Ik heb voor de zekerheid reserve batterijen bij me,
de code blijft er gewoon in zitten zonder batterij.

mrtijnh

je kan de startonderbreker erook handmatig i.p.v. met de knop eraf halen.

bij mij waren de batterijeen ook een keer op en toen deed me zwager het voor. maar hoe het precies moet weet ik niet meer dat zal ik nog is aan m vragen.

willemhs

Sleutel op contact draaien en dan via de centrale-deurvergendelings knop op het dashboard de code invoeren.
Als je code 1 - 2 - 3 - 4 is dan druk je dus die knop in en let op het ledje van de startonderbreker.
Je houdt de knop ingedrukt tot ie 1x op licht. Je laat de knop los en drukt hem weer in tot het ledje 2x op licht.
Enz.
Hierna licht het ledje continu op en kun je starten.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev