Advertenties

Op zoek naar zonnenschermen voor de Megane Estate

Gestart door Cocoon, 3 juli 2018, 15:48:31

Vorige topic - Volgende topic

Cocoon

Ik zoek een setje mooie sunscreens voor de ramen bij de achterportieren en de achterruit.

Is voor een Megane Estate.

Iemand goede ervaringen/tips?

adinsx

Voor de IV? Ik heb heel veel contact gehad met Laitovo omdat zij ook voor mijn vorige auto (de III Estete) perfect passende schermen hadden met fijnmazige stof.

Helaas komen die dit jaar nog niet dus heb kort voor ik op vakantie ding toch de originele van Renault besteld. Past iets minder goed, maar wel prima verder.

Kost 165,- ongeveer. Kan straks wel een paar foto's malen. Alleen geen laptop mee dus even kijken hoe ik ze hier plaats.

Groeten vanuit Kroatië ;)
Terug op snelheid met volle Mégane IV Estate GT205 in Iron Blue

Hans 1982

Zoek even het topic van adinsx dat hij zijn auto heeft besteld. In dat topic heb ik foto's geplaatst van onze estate met zonnenschermen.

Succes

Cocoon

Dank je voor jullie reacties.
Ik had het topic van Adinsx al eens gelezen.
Daarna op zoek gegaan naar schermen die nog enigszins betaalbaar zijn.
Die van Renault zelf vind ik eerlijk gezegd toch best aan de prijs.

Had ook al eens op de site van Laitovo gekeken maar kwam toen bij schermen uit voor een ander merk (Audi dacht ik). Dat gaat niet werken. Jammer dat Laitovo ze nog niet heeft.

Twijfel nu nog even of ik zal wachten op Laitovo of toch die van Renault dan maar aan zal schaffen.

Ben benieuwd naar de foto's.

adinsx

Reken er maar alvast op dat Laitovo duurder is. Voor de III was de complete set ruim 200,-.
Renault tekent nu 163,-. Dat valt best mee al had de pasvorm beter mogen zijn.

Zodra Laitovo ze beschikbaar heeft koop ik die en verkoop ik deze set.
Pasvorm kan beter (raam kan ook niet (makkelijk) naar beneden met gemonteerde set), en de gebruikte stof is niet zo fijnmazig als Laitovo gebruikt. Met de zon we volop zie je de schermen dus goed zitten, iets wat ik iig een nadeel vind.

Foto's probeer ik nog te uploaden via mobiel.
Terug op snelheid met volle Mégane IV Estate GT205 in Iron Blue

cortrans

Citaat van: Cocoon op  3 juli 2018, 15:48:31
Ik zoek een setje mooie sunscreens voor de ramen bij de achterportieren en de achterruit.

Is voor een Megane Estate.

Iemand goede ervaringen/tips?
Ik heb onlangs contact gehad met PrivacyShades.nl met de vraag voor levering voor de Mëgane IV hatchback.
Deze is inmiddels leverbaar (ik heb inmiddels een complete set besteld voor €116,-)
info@privacyshades.nl of +31(0)507210808 of Privacyshades.nl
Mogelijk dat ze ook al voor de Estate leverbaar zijn......
(verkocht) Mégane iV Hatchback dCi 110 Bose, 8.7 inch R-link II, Easy Life Pack, kleur: Rouge Flammé. Staat nu op zwarte alu velgen van Dezent TD Dark met Kleber Krisalp met 205/55/16' winterbanden

www.beroepschauffeurs.com (HET forum voor de beroepschauffeur)

Cocoon

Dank je voor de tip.
Ik ga ermee aan de slag!

Update: inmiddels mailtje gestuurd met de vraag of deze ook voor de Estate beschikbaar zijn. Even de reactie afwachten nu...

Cocoon

Antwoord:

Goedemiddag,

Helaas zijn deze er nog niet, onze excuses.

Met vriendelijke groeten,

Helaas dus...

cortrans

tja, jammer, want het model is er toch al vanaf 2016 :cry:
(verkocht) Mégane iV Hatchback dCi 110 Bose, 8.7 inch R-link II, Easy Life Pack, kleur: Rouge Flammé. Staat nu op zwarte alu velgen van Dezent TD Dark met Kleber Krisalp met 205/55/16' winterbanden

Cocoon

Inderdaad.

Erg vreemd dat er geen alternatieven zijn (Laitovo of via anderen).
Vooralsnog dus enkel via Renault verkrijgbaar.

cortrans

En daar betaal je inderdaad weer de hoofdprijs 8)7

Cocoon

Hans 1982

Ik heb ze. En ze bevallen me echt super. Ik heb wel de complete set. Dus ook bij de achterklep en de kleine achterruitjes. Weet niet waar je woont ander kan je ze komen bekijken. Of ik wil je ook wel meer foto's sturen laat maar weten.

Cocoon

Hans, ik kom uit de buurt van Eindhoven.
Kun je foto's uploaden? Ben toch wel benieuwd...

Hans 1982

Als mijn vrouw terug is zal ik even foto's maken en uploaden vanavond of morgen moet dat wel lukken.

EhPortal 1.39.5 © 2025, WebDev