Advertenties


versnellingbak type

Gestart door member of De Slee, 17 augustus 2005, 20:34:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

member of De Slee

zijn de versnellingsbakken van elk type megane 1.6 8v uit 1996/1997 gelijk?
dus kan bijv. een bak van een scenic uitgewisseld worden met een bak van een coupe?

het bak type is JB1120 SO11196 (kan dit kloppen? ik zag dit tenminste ergens op de bak staan)

crazyman

het gaat om JB1120 als type.. maar ik weet niet of je ze kan verwisselen met andere bakken..

member of de Slee

ik heb een beunhaas gevonden (in Dodewaard) die mn versnellingsbak voor 200euro geheel wil reviseren, prijs is inclusief de onderdelen. Dit klinkt mij net te goed, ik twijfel een beetje als dat wel kan voor dat geld!?
Hij zegt dat hij heel veel renault bakken reviseert. Is er toevallig iemand die hier ook een bak heeft laten reviseren? zo ja is dat goed uitgevoerd?

Als er iemand belangstelling heeft voor dit adres mail me dan ff.

crazyman

Ik heb mijn versnellingsbak laten vervangen voor een gereviseerde bij Snuverink in Borculo... moest mijn oude bak inleveren maar ik was ongeveer 1300 euro kwijt inclusief montage...

maar daar zat ook bij dat ie werd opgehaald in almere... 
dat was zo een 125 euro dus reken maar uit wat de bak + inbouw koste...

mbmemberofDeSlee

ik heb maar een bak van de sloop gehaald, voor 200 euro, ongeveer 75000km gebruikt, via onderdelenlijn.nl er aan gekomen.

het type was JB11 een JB1 is maar een heel klein beetje anders, maar past niet.

ForeverYoung

de versnellingsbakken van een M?gane 1.6e moeten toch genoeg te vinden zijn op de sloop (bij Holtrop in Oudehaske, om maar een grote Renault sloper te noemen, staan zat M?gaantjes, vooral Coup?etjes  :( opgestapeld dus v-bakken moeten niet al te moeilijk te vinden zijn.)

jammer dat de bak die je gekocht hebt niet blijkt te passen, misschien kun je 'm omruilen of terugbrengen?


member of De Slee

ja bakken zijn dr op de sloop zat, maar er zit behoorlijk veel verschil in de prijs, veel slopers vragen tussen de
350 en 500 euro per bak.

ForeverYoung

misschien een idee om een advertentie te zetten op onderdelenlijn.nl (met als inhoud: ben op zoek naar een goedkope versnellingsbak bla bla voor max 250 euro)

om maar wat te noemen

dan belt er vast iemand die niet goud geld voor het spul hoeft te hebben. werkte bij mij in ieder geval goed toen ik op zoek was naar gele mistlampen (weet nu waar ik ze zeer goedkoop kan halen, ik heb de mistlampen nog niet gekocht maar heb dus wel wat aan de onderlenlijn aanvraag gehad)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev