Advertenties


spoorverbreders

Gestart door coupe-monte-carlo, 16 augustus 2005, 19:41:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

coupe-monte-carlo

ik ben van plan om 20 mm spoorverbreders te halen, om mijn achterste velgjes iets verder naar buiten te laten komen, maar onder het motto: ,,beter te groot dan te klein"
vraag ik mij af, stel ze zijn me net iets te groot, kan ik ze dan zonder problemen smaller maken? ( d.mv het juiste gereedscha natuurlijk)

ppveenstra

je kunt ze altijd laten afdraaien, echter is erg duur, en weinig mensen kunnen het goed, maar ik zou zeggen vraag een winkel 2 setjes te kopen 1 van 15mm en 1 van 20mm of meer..en kijk welke het beste staat/past/rijd. heb ik ook gedaan, echter koos ik voor de toch iets dikkere, en overweeg nu eigelijk al 25mm of 30mm mits haalbaar..

Met 20mm moet je wel rekening houden met omrollen van de kassen, maar hierna heb je geen problemen..? :D

coupe-monte-carlo

afdraaien kan k waarschijnlijk bij mij op het werk wel , vandaar dat ik liever iets te dik neem.
maargoed, dan gok ik het er gewoon op dat 20 mm past :)

Decepticon#1

Wat is trouwens de spoorbreedte van de Megane Coupe Phase 1. Dit ivm de maximale afwijking die de auto mag hebben van de RWD....mag 2% hiervan zijn namelijk.

Greetz,

Peter

coupe-monte-carlo

weet iemand toevallig de prijs van 2 spacers?
van de 20 mm
en de 25 mm
kan t nergens vinden  >:(

Marco K

Spacers kosten niet zoveel, doorgaans enkele euro-tientjes. Je kunt altijd langs de lokale autoshop natuurlijk. :D

coupe-monte-carlo

marko. ferry heeft zijn ontslag genomen hoorde ik, ben der al 2 keer geweest, tevergeefs dus :)

Edgar

De spacers zijn niet duur, maar je moet ook langere wielbouten hebben...

Marco K

Citaat van: matthijs op 18 augustus 2005, 17:45:13
marko. ferry heeft zijn ontslag genomen hoorde ik, ben der al 2 keer geweest, tevergeefs dus :)

Nou ken je me al jouw hele leven, en je weet nog steeds niet dat het Marco is? Foei, Matijs! :p

coupe-monte-carlo

#9
wees niet bang, gewoon een tiepefoudje :angel:
maar had het bewust zonder hoofdletter gedaan, gelukkig verdiende ik die wel van jou  :)

engl

Citeerje kunt ze altijd laten afdraaien, echter is erg duur, en weinig mensen kunnen het goed, maar ik zou zeggen vraag een winkel 2 setjes te kopen 1 van 15mm en 1 van 20mm of meer..en kijk welke het beste staat/past/rijd. heb ik ook gedaan, echter koos ik voor de toch iets dikkere, en overweeg nu eigelijk al 25mm of 30mm mits haalbaar..

Met 20mm moet je wel rekening houden met omrollen van de kassen, maar hierna heb je geen problemen.. 

ik heb voor 20 mm spoorverbreders en 35 mm verlaagt en ik heb een hele dunne afdruk op mij band van waar de band het spadbord heeel soms raakt.
achter heb ik 30 mm spoorverbreders en ook hier een zeer dunne afdruk.
hij is achter naar mijn weten niet verlaagt! ziet er wel erg mooi uit zo breed!

Jeroen

#11
En wat zijn de maten van je velgen en banden dan??

Bij mij ging het maar net met 20mm spoorverbreders.
Ik had 17" velgen, ET 35  en volgens mij 7J breed met 205-40-17 banden (Falken en daarvan lopen de wangen al schuiner van dan andere banden)
En achter was tie zo'n 40 mm verlaagd.

PS, let wel op dat je band niet te vaak de wielkassen raakt, voor je het weet gaat het goed fout.

http://www.tuning-projecten.nl/upzooi/omrollen1.jpg

http://www.tuning-projecten.nl/upzooi/omrollen2.jpg

engl

bij mij is het 16" en et 35 dacht ik!?
6j en 215-40-16.

coupe-monte-carlo

k heb nu 18 inch, maar een et van 40, dus 20 gaat vast wel lukken met omrollen, dus twijfel alweer of ik niet voor de 25 mm zal gaan :P me velgjes zijn maar 7 j breed..
ps: weet iemand wie ik er het beste voor kan benaderen, voor het omrollen van mijn kasten? omg. twente zou leuk zijn

coupe-monte-carlo

Citaat van: matthijs op 20 augustus 2005, 02:52:45..
ps: weet iemand wie ik er het beste voor kan benaderen, voor het omrollen van mijn kasten? omg. twente zou leuk zijn, maar hoeft niet per se
iemand ?
de bedrijfjes waar ik kom, kunnnen alleen maar omkloppen of uitslijpen namelijk

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev