Advertenties


spoorverbreders

Gestart door coupe-monte-carlo, 16 augustus 2005, 19:41:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

GVR

hebben spoorverbreders nog invloed op de wiellagers? Eerder of meer slijtage? Zit er wel eens naar te kijken en zelf zou ik het mooier vinden als mijn wielen iets meer naar buiten zouden staan maar dan moet dat niet ten nadele van mijn auto gaan.

coupe-monte-carlo

je lagers slijten inderdaad wel iets eerder dan normaal ja  ;)

GVR


coupe-monte-carlo

Citaat van: matthijs op 22 augustus 2005, 17:07:16
Citaat van: matthijs op 20 augustus 2005, 02:52:45..
ps: weet iemand wie ik er het beste voor kan benaderen, voor het omrollen van mijn kasten? omg. twente zou leuk zijn, maar hoeft niet per se
iemand ?
de bedrijfjes waar ik kom, kunnnen alleen maar omkloppen of uitslijpen namelijk

denk toch maar dat ik dan een pokke eind ga rijden naar
maar ( wat ik al eerder hier  ergens las) ik moest oppassen met evt. schade zoals roest e.d)

ik heb een paar hele kleine krasjes er zitten, zou zoiets kwaad kunnen?
hoe herken ik of ik ooit schade heb gehad daar? tegenwoordig wordt  dit allemaal zo mooi weggewerkt namelijk...
en ik hoorde van een ander bedrijfje dat omrollen zo goed als onmogelijk was, omdat de randen te recht waren...
iemand misschien meer info hierover?

coupe-monte-carlo

ja dat begrijp ik, maar wil graag even kijken of ik er zelf iets aan kan zien, voor ik er heel wat kilometers voor rij, en er dan achterkom dat het niet kan, terwijl ik het zelf ook had kunnen controleren voor een groot gedeelte  ;)


Edgar

Wat betreft de slijtage dan moet je denken aan een 20% kortere levensduur ongeveer. Maar dan hebben we het over 80.000 kilometer ipv 100.000....


coupe-monte-carlo

Citaat van: Remko de W. op 23 augustus 2005, 23:08:50
zit er geen goede schadehersteller bij jou in de buurt dan?

die kan je zeker verder helpen...vragen kost niks
is inderdaad een optie ja :)
ga ik dat maar eens doen?  ;)

Niels Nederlof

Een paar krasjes maakt overigens niks uit hoor. Het gaat erom of er plamuur op het scherm zit. Er komt namelijk tijdens het rollen nogal wat spanning op te staan en het zou dan dus kunnen dat de plamuur eraf springt.

Het verhaal dat het niet zou kunnen is uiteraard onzin!
" die richtig gute Autofahrer haben die Fliegen auf den Seitenscheiben" Walter Rörhl

coupe-monte-carlo

ok, thnks, dan ga ik binnenkort maar eens  een afspraakje maken denk ik  :D

Wouter

Heeft het eigenlijk nog invloed op de rijeigenschappen? Heb weleens gehoord dat juist bij voorwielaandrijvers de voorwielen iets verder uit elkaar moeten staan dan achter? Klopt dit?
Renault 19 1.8s --> Renault Megane Coupe 2.0 16v --> Renault Megane II Grand Tour 2.0 16v Tech line --> Renault Megane III Estate Tce 180 Privilege

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev