Advertenties


Demonteren tussenconsole en gehele dashboard (ook licht grijze deel!)

Gestart door ppveenstra, 16 augustus 2005, 15:23:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

peterachterop

ola,

Zeg ik heb vandaag ook de boel gedemonteerd.
(wil het groote deel even over doen, ik had deze namelijk de 1e keer helemaal afgeplakt).

Ik heb hem nu rechts los tot het stuur en links ook alleen een vraagje hoe krijg ik t deel onder de teller unit los en gaat de lucht buis aan de linker kant er ook mee uit.

Thijs_th

Citaat van: peterachterop op 21 augustus 2005, 19:39:14
ola,

Zeg ik heb vandaag ook de boel gedemonteerd.
(wil het groote deel even over doen, ik had deze namelijk de 1e keer helemaal afgeplakt).

Ik heb hem nu rechts los tot het stuur en links ook alleen een vraagje hoe krijg ik t deel onder de teller unit los en gaat de lucht buis aan de linker kant er ook mee uit.

die luchtbuis gaat er ook voor een deel uit (zit verders niet vast)  O0

peterachterop

maare dat stukje onder de teller kan ik dat gewoon aan trekken?

Na die tij gewoon met kit of 2 componentenlijm verbinden?

Decepticon#1

Stukje onder de teller is even een rotstukje, maar ik heb het gewoon losgetrokken...moet misschien ff met beleid. Ik heb met een schroevendraaier gerpobeerd het punt waar het vastgesmolten zit (recht achter/boven het stuur) een beetje los te maken/wrikken.

De linker luchtbuis komt ook los.

Twee-componentenlijm kan, ik heb bisonkit gebruikt...werkt ook wel aardig, maar er zit nog wel wat vering in het bovenste deel bij mij, wat een kleine kier oplevert bij mij. Let vooral op de luchtbuizen, dat deze niet verschuiven, anders kan zo'n kiertje gauw een centimeter worden. Van tevoren dus even goed passen en meten. Suc7 ermee!

greetz,

Peter

mickeynox

Is het echt allemaal zo makkelijk als jullie het hiero schrijven. Of is het een kl*te werk???
Misschien ook wel handig voor een faq, omdat er op het moment wel heel veel mensen mee bezig zijn...

Thijs_th

#50
@mickeynox: uuhhhmm..heb je al gekeken in de FAQ want hij staat er wel in?  ::)

@peterachterop: ik heb het met 2comp lijm gedaan en dat was best snel droog en het word keihard :D

peterachterop

zo maar es ff naar beneden en met beleid dat laatsts deel eruit roppen.


Decepticon#1

Citaat van: peterachterop op 22 augustus 2005, 09:44:31
zo maar es ff naar beneden en met beleid dat laatsts deel eruit roppen.

Groningen houdt haar hart vast!  :) :)

peterachterop

haha.
Ben van plan een dezer dagen een tft scherm te halen en deze in t dashboard te verwerken.
Of op de plak van de boordcomputer of waar de middenste 2 blowers zitten.

Decepticon#1

Citaat van: peterachterop op 22 augustus 2005, 11:19:36
haha.
Ben van plan een dezer dagen een tft scherm te halen en deze in t dashboard te verwerken.
Of op de plak van de boordcomputer of waar de middenste 2 blowers zitten.


Oeh...dat klinkt niet slecht...maar hoe moet dat dan met die koelingssleuf achter die roosters...laat je die dan eventueel gewoon open...kan natuurlijk wel wat koeling gebruiken zo'n schermpje als je het helemaal inbouwt...wat kosten die dingen tegenwoordig trouwens?

Greetz,

Peter

peterachterop

als ik het middendeel eruit heb zal ik eens gaan kijken hoe ik t kan gaan doen.
zag laatst bij de mediamarkt al een compleet setje van LG voor nog geen 300,=
je moet zelf de keuze maken of je dat dan koopt, ken erg weinig van lg wist niet eens dat die ook caraudio doen.

EbOoZ

Volgens mij is LG over het algemeen wel een goed merk.

Verder zijn die Lilliput schermpjes ook vrij populair (bron: www.mp3car.com)

Timo Zuiderduin

dan zou ik eerder voor LG gaan,.. dat is een merk die een beetje onderaan het A-segment bungelt!

EbOoZ

Nou zou ik dus niet doen :P. Alle schermpjes-in-auto-bouwers gebruiken die lilliput :P

Ach... wat maakt het uit welk scherm je gebruikt, als hij maar een knap scherp beeld geeft!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev