Advertenties

Elektronische storing Megane II?

Gestart door rmegane2003, 31 juli 2017, 22:09:10

Vorige topic - Volgende topic

rmegane2003

Beste forumleden  !-!

Even een vraagje over mijn onlangs aangeschafte renault megane uit 2003. We waren op vakantie (gebeurt ook altijd...) en tijdens een ritje naar pretpark ging mijn l.v. raam vanzelf open, heel wat gedoe om die weer in juiste positie gekregen te hebben en de zekering eruit getrokken kon de reis weer verder. Op de terugweg ging het raam r.a. kuren vertonen. Heb bij thuiskomst nog niks gedaan en nu gaan we rijden en bij het uitzetten van de verlichting (dimlicht) gaat de achterklep open. Wel handig haha maar niet praktisch. Hangt dit misschien samen ? ergens een elektrische storing ?

Wie heeft dit al eerder ervaren ?

mark29

Upc vol oxidatie. Of een uch aan het overlijden. Niet toevallig auto vol water gehad?
Het hangt denk ik wel samen ja.

rmegane2003

Hoi mark29,

Ik heb de auto pas gekocht, is overal kurkdroog. UPC ? UCH ? sorry ben een leek op dat gebied. Waar kan ik zien of er vocht is ?

Gr, frank

noiseyMP7

Trek eens in de kofferbak het tapijt weg, als je daar een lijntje ziet staan(kalk, zand of iets dergelijks, zoals je met een emmer vies water hebt bijvoorbeeld).

Als dit het geval is heeft je auto waarschijnlijk eens in de sloot gelegen oid ;)

M'n vriendin wou een Mazda 6 gaan kopen, mooie prijs, erg luxe uitgerust, veel power, goed onderhouden. Maar de verkoper had m uit de sloot gevist, overal roest  8)7

mark29

Liever water in de kofferbak bij dit model, dan voor onder de stoelen. Want dat is meestal het probleem.

noiseyMP7

Ligt er aan hoe de lijn loopt, loopt ie maar achteren omhoog dan is t alleen de kofferbak, loopt ie gelijk of naar voren omhoog dan zal zeer waarschijnlijk de rest ook vol met water hebben gestaan, niet alleen de kofferbak ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev