Advertenties

Raammechanisme Linksachter Cabrio cc

Gestart door Scooby9, 8 juli 2017, 20:49:20

Vorige topic - Volgende topic

Scooby9

Hoi,

Vandaag kreeg ik mijn raam linksachter niet meer omhoog.
Ik hoorde een knal en daarna niet meer te bedienen.
Ik hoor de motor wel draaien en de kabel hoor ik ook als ik de knop bedien.
Bij de dealer betaal je belachelijke prijzen wat ik zo hoor. Weet iemand misschien een betaalbaar adres of iemand die mij kan helpen. Aangezien ik al een godsvermogen uit heb gegeven aan deze auto.

Scooby9

Hoi,

Als eerst bedankt voor u reactie. Ik ben zeker wel handig maar niet met dit soort dingen.
Zal niet weten waar ik moet beginnen als ik de bekleding gedemonteerd heb.

Scooby9

Bedankt voor uw reactie. Ik krijg alles wel gedemonteerd maar weet daarna echt hoe ik het aan moet pakken. Ook niet als ik het filmpje bekijk. Zal niet weten waar ik moet beginnen. Op het filmpje zit het raam er niet meer in als hij in elkaar wordt gezet.

jutoma

Als je dan al zo ver bent, kijk dan op onderdelenlijn naar een compleet raam mechanisme.
Of plaats er een advertentie waar je naar het linkerraam mechanisme zoekt. !-!

Scooby9

Als gedaan maar niets gevonden. Mooi balen.

RobScénic

Met alle respect Scooby9, maar je kunt niet verwachten dat iedereen zomaar oplossingen aandraagt. Als jij zegt dat je niets kunt vinden, en binnen een dag vind iemand een waslijst dan kun je niet serieus stellen dat je gezocht hebt.
Hetzelfde geld voor de montage: als je niet handig genoeg bent, zul je naar de garage moeten. En dan was het allang gerepareerd geweest. Een universele garage wil ook nog wel een gebruikte delen plaatsen. Mooi balen? Tja, als je voor een dubbeltje eerste rang wil zitten zul je er toch echt wat moeite in moeten steken.
Renault Scénic 2.0 16v Sportway Aut. 2002 SOLD!!

Renault Mégane Cabriolet 1.6 16v Sport 1999 SOLD!!

>>Renault Grand Scénic 2.0 16v Tech Road Aut. 2006<<

>>Renault Mégane Coupé-Cabriolet 1.6 16v Privilege Luxe 2004<<

mark29

Amen.
En dan klagen dat de garage ook geld wil verdienen, omdat het personeel ervan s avonds nou eenmaal ook willen eten in een woning ipv buiten onder een boom.

Fluppie

Met dit weer is buiten onder een boom best leuk :D

mark29

Scooby9

Als eerst wil ik niet voor een dubbeltje op de eerste rang zitten. Als ik jullie nu vertel dat ik deze cabrio bijna 3 jaar in bezit heb en nog geen 1 zomer normaal heb kunnen rijden. Kort gezegd, lekkage dak, elektrische problemen met het dak. Kosten bij de dealer 2000 euro en steeds weer terug omdat het niet verholpen was. Na maanden heb ik eindelijk mijn cabrio weer terug. Nu weer een raam probleem. Of ik nog maar eens 700 euro wil neer tellen voor een compleet mechanisme + montage en mijn radiator lekt ook ineens 400 euro. Gek dat ik er nu wel even klaar mee ben en een iets goedkopere oplossing zoek.  Ik verwacht zeker niet dat iemand op deze site mij het op een presenteerblaadje brengt. Maar blijkt toch een hele rare vraag of iemand een betaalbaar adres weet of iemand die mij verder kan helpen.Bedankt voor het invullen en opbeurende kritiek, kom ik echt verder mee.

mark29

Met een beetje introductie en begeleiding bij de tekst hadden we dat ook eerder begrepen.

Scooby9

Ooooh, dus je moet eerst van de hoed in de rand weten voordat je een normaal antwoord hier kan krijgen.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev