Advertenties


Bijrijdersstoel blokkeert Megane II cc

Gestart door whopper, 3 juni 2017, 12:25:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

whopper

Nadat ik een passagier liet uitstappen blijft de stoel van mijn Megane II cc ontgrendeld. De stoel blijft nu dus schuiven.

Ik heb gekeken of ik de stoel kan verwijderen maar dit gaat niet. Ik kan namelijk maar 2 bouten verwijderen. De overige bouten zitten onder het glij mechanische.

Als ik de stoel naar achteren wil schuiven blokkeert deze. Ik heb al gekeken of er iets tussen zit maar kan niets vinden.

Wie heeft er een tip? Alvast bedankt.

mark29

9 van de 10 keer ligt er een pen in de rails, is de vloer van de auto beetje schoon en opgeruimd?
Meestal zijn het de meest rommelige autos die dit hebben.

Met blaaspistool doorheen blazen of een lange tapeind dan kan je hem erdoor heen rammen.

whopper

Update:

Er zat een mini schroevendraaier in de rails. Deze was door de rails heen gestoken en stak door het tapijt heen. Afijn een halve dag bezig geweest om dat ding te verwijderen. Middenconsole eruit gehaald, en drie bouten kunnen verwijderen uit de stoel. Toen de stoel schuin getrokken. Daarna de clip van de veiligheidsgordel eraf. en toen pas was er ruimte om dat kolere ding te verwijderen..


whopper

#3
Citaat van: mark29 op  3 juni 2017, 19:25:21
9 van de 10 keer ligt er een pen in de rails, is de vloer van de auto beetje schoon en opgeruimd?
Meestal zijn het de meest rommelige auto's die dit hebben.

Met blaaspistool doorheen blazen of een lange tapeind dan kan je hem erdoor heen rammen.

Bedankt voor je reactie :). De auto is geen rommel. Er is een schroevendraaier in de rails terecht gekomen.. Ik had gehoopt dat het een technisch mankement was hahaha. Nu was het mijn eigen schroevendraaier die het probleem veroorzaakte :X

mark29


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev