Advertenties


Megane III CC rubbers cabriodak

Gestart door goos, 12 mei 2017, 20:15:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

goos

Als ik het dak van mijn megane III CC (die ik net twee weken heb) open doe zie ik dat het rubber goed vet is.
Ik had de renault dealer even gebeld en gevraagd wat ik daarmee moest doen. Zij gaven aan dat ik dit goed vet moet houden met vaseline. Hij zei alleen wel dat het dan vaseline moest zijn waarbij geloof ik een bepaald bestandsdeel er niet in zit. Wat dit was ben ik echter vergeten, hij vertelde daarna namelijk dat ik erg goed moet oppassen waar je het dak open maakt, als je auto scheef staat, bijvoorbeeld met 1 wiel op een stoeprand, je het dak dan absoluut niet open/dicht moet doen omdat je de boel dan molt en de schade/lekkage die dan ontstaat zou niet te herstellen zijn, het überhaupt scheef zetten kon je sowieso beter vermijden gaf hij aan.
Toen ik had opgehangen dacht ik: owh, wat zij hij nou ook al weer over die vaseline  8)7

Ik vroeg me af of en hoe jullie dit vet houden.

Benjamin Renon

Als je een zuurvrije vaseline pakt zit je altijd goed. Je hebt ze in potjes, sticks en sprays. Net wat je voorkeur heeft.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Fluppie

Citaat van: Benjamin Renon op 12 mei 2017, 20:58:13
Als je een zuurvrije vaseline pakt zit je altijd goed. Je hebt ze in potjes, sticks en sprays. Net wat je voorkeur heeft.

Te koop bij de betere seksshop :lmao:

goos

Zuurvrij, dat was het  !-!

Ik zie het al voor me Fluppie, ziet een bekende me een seksshop in gaan, vraagt die, wat deed je daar. Ik: vaseline kopen voor de auto  :D

Felix

Geen zorgen, bij de drogist of bouwmarkt hebben ze dat ook ;)

henkwijers@hotmail.com

Hallo  Megane 3 cc.rijder,

Rubbers goed invetten met  Zuurvrije vaseline  te koop bij  etos Kruidvat  .

Natuurlijk is het beste dat de auto recht staat  .

Maar bijstellen  van het dak kan altijd wel bij een goede Renault Garage.

Veel rijplezier.

Henk.

goos

@Felix, ik zag inderdaad al een potje bij de gamma voor een paar euro, dus dat komt goed  :)

@Henk, ik hoop dat het niet zo ver hoeft te komen. Dat plezier komt zeker goed, heb echt al veel open gereden. Ik was bang de RS erg te gaan missen, maar met het open rijden mis ik het tot nu toe nog niet  !-!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev