Advertenties

Weinig zicht in een megane?

Gestart door Patchup, 6 augustus 2005, 13:19:36

Vorige topic - Volgende topic

Patchup

Hallo mensjus,

Een hoop mensen weten dat ik een clio rs rijd en te koop heb staan, nu ben ik mij aan het orienteren wat ik hierna wil. IK had dus een megane coupe 1.6 16v in mijn gedachte. (nee hoef geen 2.0 16v)
Maar ik heb gister dus in een megane coupe gezeten en vond het zicht naar voor en naar achter echt ruk.
Komt dit doordat ik zo lang ben (1.90m) of is dit gewoon normaal en moet ik niet zo zeuren??

berry_p

Ik ben zelf 1.85 en heb nergens last van.
Heb je wel de stoel in de laagste stand gezet?

Patchup

JA ik heb hem helemaal onderuit gezet, misschien kotm het dat ik verpest ben door de clio wara je heel veel zicht heb>?

Michel Veltman

sja vergeleken met mn oude golf 2 is het zicht (naar achteren) een stuk beperkter iig....naar voren toe geen probleem eigenlijk
motorkap etc hoef ik toch niet te zien ;)

heb stoel ook laagste stand gezet (ter info) :D
went vrij snel denk ik..???
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

mickeynox

Zicht is cker nie optimaal. En als je dan nog een evo spoiler 8terop heb, moet je echt op je spiegels rijden....
Als je er een beetje aan gewend ben, is het niet echt erg meer....

Kier

Ik ben zelf 1.93 en vind het zicht gewoon goed. De Evo spoiler belemmert het zicht wel voor een deel. Maar ja.. ik had hiervoor dan ook een bestelbus dus ik ben het gewend op de spiegels te rijden

Patchup

Nou ben net in een megane een proef rit wezen maken, en het viel mij toch wel mee!!

Bedankt voor de respons

mag van mij een slotje op.

Michel Veltman

slotje kan je zelf erop doen (als topicopener..) :D
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev