Advertenties

Megane 3 hatchback 2012 achterklep lamp houder/ fitting gezocht

Gestart door hoi3344, 6 maart 2017, 13:20:55

Vorige topic - Volgende topic

hoi3344

Mijn achterlicht op de achterklep bleek niet te werken. Hiervoor wou ik het lampje vervangen, maar het blijkt dat de + uit de fitting is geknapt.
Weet iemand of deze los te verkrijgen zijn? er staat geen duidelijk nummer op namelijk.

zie foto's

EDIT: foto's zichtbaar gemaakt

mark29

Is een stukje kabelboom. Bel ff je dealer, die kan het zo bestellen.

hoi3344

Thanks. ik zal eens in m'n systeem kijken of ik een nummer kan vinden  >:D

Z

Volgens mij verkopen ze die niet los want kon het onderdeel niet vinden in dialogys

via deze link http://catcar.info/renault/?lang=en&l= kan je alle onderdelen vinden voor je model Renault het is een soort van online dialogys dat progamma gebruikt de dealer voor het opzoeken van onderdeel nummers.

mark29

Staat dan zowiezo op een andere pagina, want de kabelbundel voor oa de kentekenverlichting, met de stekker van de achteruitrij camera enzo heb ik vaker vervangen. Op dialogys is dat zo te vinden, kan er alleen momenteel niet op, ivm ziek thuis zijn.

mark29

Grappig die link, er staat wel wat op ja, dingen die vaak kapot, gaan, maar veeeel minder dan op dialogys.
De kabelbundels van de achterkant van de auto kan ik er niet op vinden.

hoi3344

had ook renault gemaild, en die gaf aan dat ik een complete achterlamp unit moest halen.........  l- l-

hetzelfde met een stukje slang van de turbo -> intercooler slang.......... moet je één compleet geheel kopen... á 350€...

iemand hier die een sloperij kent in overijssel met deze auto\s?

Fluppie

Citaat van: Ruben op  6 maart 2017, 16:23:14
Volgens mij verkopen ze die niet los want kon het onderdeel niet vinden in dialogys

via deze link http://catcar.info/renault/?lang=en&l= kan je alle onderdelen vinden voor je model Renault het is een soort van online dialogys dat progamma gebruikt de dealer voor het opzoeken van onderdeel nummers.

Kijk das nog is handig

MeganeScenic1.9dCi

Ik werk sinds 3 jaar in de technische sector en ik leef van zulk soort explosie tekeningen! Ideaal hé :)
'05 Megane Grand Tour 1.5 dCi Priv. Luxe 291.000 km [EXIT]  ---> NEW '01 Megane Scenic 1.9 dCi Authentique 240.000km and exit
'12 Picanto 1.0i 79.000 km

hoi3344

Maargoed, waar zou ik zo'n fitting kunnen krijgen. een sloperij? ik woon in regio Overijssel

nomercy

hoi3344

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev