Advertenties


Klets maar raak DEEL 222

Gestart door Stefan, 22 februari 2017, 09:02:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Tedo

Voor dat laatstgenoemde kom ik wel bij Kwik-Fit. Maar verder...

MeganeScenic1.9dCi

Ja ik ben er ook geen superfan van.. maar ik ben niet van plan om 10 jaar met deze auto te blijven rijden.
Dus wat mij betreft wil ik zo handig en tegen een zo scherp mogelijk bedrag die dingen regelen.
Ik koop / verkoop regelmatig aanhangers en knutsel er wat aan, ik mis mijn trekhaak gewoon heel erg..

Ik had een vaste garage bij mij in de straat.. die zou ik dat ook durven laten doen..ware het niet dat de eigenaar is verongelukt en dat ik er niet meer zo zeker van ben dat alles nog op rolletjes loopt...

Daarnaast lijkt mij dat de keurmeester ook zijn papieren heeft.. en deze klussen geen hogere wiskunde zijn...

Bij kwikfit en profile doen ze al die klusjes.. ik vraag ze ook niet mijn distributieriem te vervangen..
Onderaan de streep wil ik gewoon een verse APK , Trekhaak en goed werkende airco..
In die volgorde :)


'05 Megane Grand Tour 1.5 dCi Priv. Luxe 291.000 km [EXIT]  ---> NEW '01 Megane Scenic 1.9 dCi Authentique 240.000km and exit
'12 Picanto 1.0i 79.000 km

Paul

De meeste verzekeraars bieden Pechhulp aan. En misschien zit het al in de reisverzekering.
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

MeganeScenic1.9dCi

Oh, daar heb ik nog niet eens aan gedacht ! Mijn auto verzekering niet , maar de reisverzekering misschien wel.. dat moet ik eens nakijken
'05 Megane Grand Tour 1.5 dCi Priv. Luxe 291.000 km [EXIT]  ---> NEW '01 Megane Scenic 1.9 dCi Authentique 240.000km and exit
'12 Picanto 1.0i 79.000 km

mark29

Volgende week bezoekje ziekenhuis weer, volgende operatie aan mijn oog willen ze uitstellen tot ergens volgende winter.
Dus gaan ze bij de opticien in het ziekenhuis een extra sterke contactlens aan meten, daar zal ik wat aan moeten wennen weer.
Hopen dat mijn oog hem accepteert en niet geirriteerd raakt, er zit nog wat littekenweefsel op van de inslag van het stukje ijzer wat in mijn oog kwam.
En het oogwit is nog steeds wat rood, door de operatie en de verdovingsnaald die erin gegaan is, maar goed, positief gezien kan ik naar verwachting verderop in mei weer zicht krijgen met 2 ogen, dat is wel heel fijn, er zijn straks 3 maanden voorbij van thuis zitten niksen, herstellen en afwachten of het nog goed ging komen.....
Dan even nodig om te wennen en aankijken of het gaat en dan weer stilletjes aan weer aan het werk gaan. Zwaar tillen mag voorlopig nog niet, maar goed, beter iets doen dan helemaal niks zoals nu.
Dit word een tussen oplossing, die contact lens word extra sterk om de lens die in mijn oog ontbreekt te overbruggen, en dan over een tijdje gaan ze weer mijn oog openmaken om dan die lens terug te zetten. Maar dan kan ik in de tussen tijd in ieder geval weer iets doen.
Betekent ook dat als ik weer ga werken, niet hier elke 5 minuten het forum meer zal checken  :D

Waar ik wel blij om ben, mijn oog ziet er voor de buitenwereld weer behoorlijk normaal uit, de iris heeft wel zicht baar een zwarte inslagpunt in de groene ring zeg maar, maar is weer netjes rond net als de pupil, oogwit is voor 3 kwart ook weer wit, het zag er na de operatie niet echt smakelijk uit namelijk, en de ontbrekende lens zie je van buitenaf ook niet. Ik loop nu elke dag met een wit kapje op mijn gezicht omdat dit makkelijker kijkt, de grap met piet piraat hoor ik dagelijks van iedereen, vooral kinderen zijn verbaasd en roepen het, ik kan er om lachen gelukkig. Maar zal blij zijn als ik weer zicht heb met 2 ogen.

Tot dusver mijn relaas, voor wie het eerder al mee had gekregen, voor mij is dat wel een soort van opluchting, ook al is het een tussenstap.

mark


gjcvro

Een beetje goed nieuws dus. Maar nog een lange weg te gaan.

Yorick


MeganeScenic1.9dCi

YEEEAHH  !-!   ❌❌❌
Al nerveus?
'05 Megane Grand Tour 1.5 dCi Priv. Luxe 291.000 km [EXIT]  ---> NEW '01 Megane Scenic 1.9 dCi Authentique 240.000km and exit
'12 Picanto 1.0i 79.000 km

Yorick

Hahha ik zit helemaal driest en zenuwachtig op school, ben deeltijd aan het afstuderen. Ben benieuwd of ik verder kom vandaag met t onderzoek  :D


MeganeScenic1.9dCi

Niet normaal.. het lijkt wel vrijdagmiddag hier.. concentratie is helemaal weg ;)
'05 Megane Grand Tour 1.5 dCi Priv. Luxe 291.000 km [EXIT]  ---> NEW '01 Megane Scenic 1.9 dCi Authentique 240.000km and exit
'12 Picanto 1.0i 79.000 km

mark29

Voor voetbal? Ben ik de enige die dat niet volgt?

mark

Denk de meeste monteurs hier niet.
Zolang het niet naar verbrand rubber of benzine ruikt, is het niet interessant.  :D :D :D

MeganeScenic1.9dCi

Mark²... mocht het jullie ontgaan zijn.. Ajax speelt vanavond in de finale van de Europa League.. dat is het 2e Europese toernooi na de Champions League..
Het zou heel fijn zijn als ze winnen.. doen ze dat niet dan ben ik niet blij  :neen:

Maar ik denk dat er zeker mensen zijn die het niet volgen.. ik vind het gewoon interessant .. en auto's ook . . !-!
'05 Megane Grand Tour 1.5 dCi Priv. Luxe 291.000 km [EXIT]  ---> NEW '01 Megane Scenic 1.9 dCi Authentique 240.000km and exit
'12 Picanto 1.0i 79.000 km

Rogier

Ik zit er over na te denken om lekker te gaan vissen, voetbal laat ik lekker aan mij voorbij gaan. Weet sinds 2 jaar pas wat buitenspel is zo erg ben ik dus ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev