Advertenties

Ruitenwisser Sproeier

Gestart door Megane2000Coupe, 3 augustus 2005, 22:25:24

Vorige topic - Volgende topic

Megane2000Coupe

@ Crazyman: ok, is dat ook gelijk een motorje voor voor en achter dan? Want Matthijs had het erover dat een motortje 80 Euro koste en das nogal een verschil met 18 Euro.

En heb je zelf ook een Phase 2?

Megane2000Coupe

@ Remko de W.: Ok bedankt voor de informatie  :D

(Valt dus wel mee, zat al te denken aan 80 euries, dus dit is weer een meevaller  ;) ) 8)

crazyman

Citaat van: Megane2000Coupe op  5 augustus 2005, 19:53:46
@ Crazyman: ok, is dat ook gelijk een motorje voor voor en achter dan? Want Matthijs had het erover dat een motortje 80 Euro koste en das nogal een verschil met 18 Euro.

En heb je zelf ook een Phase 2?

jah voor en achter is 1 motortje, maar ik heb wel een phase 1
of je voor Phase 2 het zelfde kwijt bent weet ik niet

crazyman

@ Megane2000Coupe

is het nog gelukt met je motortje??

Megane2000Coupe

@ Crazyman: heb nog niet gekeken.  :'( Deze week beetje druk met werken, maar ben weekend vrij dus heb dan alle tijd  :P :)

crazyman

Megane2000Coupe

Zo vandaag eindelijk ff tijd gehad   ;) en me motortje van me ruitenwissersproeier is nu vervangen  ;D en hij doet het weer perfect  :D

Kon gelukkig aan de voorkant net een hydraulische krik onder me sideskirt doorkrijgen en hem stukje voor stukje (damn, want had ik weinig bewegingsruimte  :) ) omhoog kunnen krikken. Wiel eraf, binnenkap los en ik kon erbij. Dus toen alles ff gecontroleerd en bleek dat er een slangetje klem zat vanaf het motortje en slangetjes waren beetje verstopt, dus ff met luchtcompressor doorgespoten en hij deed het weer. Ja behalve de achterkant, want daar was het slangetje losgeraakt van het sproeiertje. Dus beetje klooien en hij zat weer aangesloten. Omdat ik toch al een nieuw motortje had gekocht deze er maar op gezet en heb de oude nu als reserve  ;)

Iedereen bedankt voor de tips en info  :D ;D

Megane2000Coupe

Slotje erop, iedereen thnx voor de info en uitleg  :D

EbOoZ

coupe-monte-carlo

waarom een slotje? topic kan voor de volgende met dezelfde problemen zo weer gebruikt worden, en nieuwe reacties/vragen  plaatsen  ;)

Megane2000Coupe

Laten we hem gewoon open toch  ;)

Inderdaad voor de volgende die het misschien nodig heeft.  8)

montecarlo

Ik denk dat ik hetzelfde probleem heb, pas na heel lang de schakelaar naar me toe trekken komt er bij pijn en moeite wat vloeistof uit mijn sproeiers.
ik ga dus ook maar een nieuw motortje halen, maar kan iemand mij vertellen hoe ik de wielbakken los krijg? Ik zie wel 2 x torx schroeven, maar ook nog 2 zwarte rubben doppen! Moeten deze ook los en zo ja; hoe? Zijn deze geschroefd? Alvast bedankt!
Dave

Roy

Citaat van: montecarlo op  7 februari 2006, 17:27:11
Ik denk dat ik hetzelfde probleem heb, pas na heel lang de schakelaar naar me toe trekken komt er bij pijn en moeite wat vloeistof uit mijn sproeiers.
ik ga dus ook maar een nieuw motortje halen, maar kan iemand mij vertellen hoe ik de wielbakken los krijg? Ik zie wel 2 x torx schroeven, maar ook nog 2 zwarte rubben doppen! Moeten deze ook los en zo ja; hoe? Zijn deze geschroefd? Alvast bedankt!
Dave

torx los draaien en dan ff met iets er tussen dat ie naar vooren komt (wielkuip) dan gewoon die kuip aan trekken dan heb je de minste kans dat die doppen stuk gaan... su6

joey

Citaat van: matthijs op  3 augustus 2005, 23:17:06
is bij mij bij de apk nagekeken, dus ben er zelf niet mee bezig geweest.
nieuw motortje kost 80 euro? :o ( voor en achter in 1)
maar heb er 1 van de sloop laten halen, die alleen op voor is aangesloten, voor 10 euro. aangezien achter toch niet verplicht is, en ik die zelden of nooit gebruik....

Is een werkende ruitensproeier verplicht voor apk?? Anders ben ik er met een kapotte sproeier toch doorgekomen bij de Renault dealer nog wel!  ???

Paul

voor is het verplicht, achter niet
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev