Advertenties

Ruitenwisser Sproeier

Gestart door Megane2000Coupe, 3 augustus 2005, 22:25:24

Vorige topic - Volgende topic

Megane2000Coupe

Ik heb een vraagje:

Me ruitenwissers doen het nog wel, alleen de ruitenwisservloeistof komt er niet meer uit? :(

Iemand een idee hoe dit kan komen??

- Motortje ervan doet het nog wel, want die hoor ik duidelijk.
- Ruitenwisservloeistofreservoir is voldoende gevuld.
- Heb gedeelte van de slangetjes waar ik bij kan losgemaakt en die zijn niet verstopt, komt al helemaal niks uit vanuit het slangetje waar ik niet verder bij kan.
- Als ik het gedeelte lostrek waar je bij kan vullen en waar het in je binnenscherm verdwijnt, dan stroomt alles eruit? ???

Wie kan me helpen???

wess

Megane2000Coupe

Nee sproeiers niet, heb ik al nagekeken.

De vloeistof komt niet eens zover, had ik al beschreven  ;)

wess

Megane2000Coupe

Voor zover ik kan zien niet, maar loopt me binnenscherm in en ja vanaf daar kan ik het niet zien he, iemand anders misschien een idee hoe ik er wel helemaal bij kan??? En voorscherm losmaken is aan buitenkant geen optie, want me sideskirts zitten eraan weggewerkt  :P

coupe-monte-carlo

heb ik ook gehad, bleek ( bij mij dan) toch het motortje te zijn, ondanks dat deze geluid maakte

Megane2000Coupe

@ Matthijs: Hoe ben je daar achter gekomen en weet je waar motortje zodat ik dit misschien na kan kijken??

En hoeveel kost een nieuw motortje????

coupe-monte-carlo

is bij mij bij de apk nagekeken, dus ben er zelf niet mee bezig geweest.
nieuw motortje kost 80 euro  :o ( voor en achter in 1)
maar heb er 1 van de sloop laten halen, die alleen op voor is aangesloten, voor 10 euro. aangezien achter toch niet verplicht is, en ik die zelden of nooit gebruik....

Megane2000Coupe

@ Matthijs: Weet je toevallig ook waar ik het motortje kan vinden onder me motorkap?? (Als ie daar wel zit  ;) )

wess

die bevindt zich onder je zijscherm aan de bijrijders kant

wiel eraf halen
binnen kappen er af halen
dan zit onder aan je tank ( die dan wel leegloopt)

Megane2000Coupe

En als ik de auto nou helemaal op krik aan de voorkant, dus voor met 2 wielen in de lucht, kan ik er dan niet ook bij????

Megane2000Coupe

wess

-wiel eraf halen
-binnenkappen verwijderen
-dan zit ie linksboven
-en kan je de pomp er zo uitrekken

Megane2000Coupe

@ Wess: Dus die binnenkappen moeten er echt af??? Kan dus niet door de auto voor helemaal op te krikken en dan de kappen laten zitten?? Weet namelijk niet waar die kappen vast zitten.

crazyman

Citaat van: Megane2000Coupe op  3 augustus 2005, 23:09:36
@ Matthijs: Hoe ben je daar achter gekomen en weet je waar motortje zodat ik dit misschien na kan kijken??

En hoeveel kost een nieuw motortje????

ik had het laatst ook.. mijn motortje hoorde je helemaal niet meer...
het motortje zit achter je rechter voorscherm, gewoon je wiel eraf halen en dan je wielbakken verwijderen.

Ik was 18 euro kwijt bij de dealer, bij de sloop zou ik 9 euro kwijt zijn.

heel simpel te vervangen

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev