Advertenties


Megane Cabrio Cruise Control en raam LV doen niks meer

Gestart door Black Megane, 19 december 2016, 09:37:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Black Megane

Mijn Megane Cabrio hield 2 weken geleden mijn raam links voor ermee op. Kon niet naar beneden en wel omhoog. Bij het meten van spanning op de schakelaars hoorde ik steeds bij hét drukken op de raam schakelaar dat mij cruise control aan en uit ging. Dit was ook te zien op mijn dashboard.
Cruise control doet het nu ook niet.

Ik heb het volgende gedaan:

- Stekkers losgehaald en schoongemaakt
- raam module schoongemaakt
- Zekering gechecked
-Raam motor doet het

Staan de cruise control en de ramen in verbinding?
Wat kan ik doen?
Heb gelezen over een massa probleem, maar waar zit de massa bij mijn cabrio?
Wie of waar kan ik hulp vinden voor mijn probleem?

Lucas Hermans

Lijkt alsof je auto niet genoeg stroom krijgt of z'n stroom niet kwijt raakt. Heb je de accu al eens opgemeten?

Een extra massa kabel is overigens nooit een slecht idee. Ik heb mijn extra massa kabel ergens in de buurt van het wiel aan een bestaande schroef gemaakt.

De niet werkende cruise-control kan ook de stuurkolomschakelaar zijn. Heb je een schurend geluid bij het draaien van het stuur?

mark29

Wat een advies hahaha.

Hang er eens een clip aan.
Toevallig dat 2 componenten problemen hebben, met de clip van je de functies van de uch controleren, dan zal je zo het probleem opgelost hebben.


Passion

Voor de cruise control zit er een zekering onder je motorkap bijna tegen het spatbord gedeelte bestuurders kant
Lekker handig van Renault.  8)7  succes met uit en inbouwen.
Heb laatst ook dit probleem gehad helaas . Raam linksvoor ook op de zelfde manier op kunnen lossen zoals je beschrijft.

mark29

Topic starter is niet meer online gekomen. One day fly.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev