Advertenties


Spruitstuk Uitlaat lek

Gestart door dannyfm, 3 november 2016, 11:26:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

dannyfm

Beste leden. Ik zit enigetijd met een Lek in de uitlaat systeem en na goed luisteren  onder de auto en boven de auto komt het meeste geluid onder uit de hitteschild vandaan. Bij stationair valt het mee het gelukd. Zodra ik hem in zijn versnelling zet en geef een dot gas met weg rijden Dan hoor je goed dat die echt lek is.

Is er hier iemand die er ervaring mee heeft? Ik heb de pakking reeds bestels en de spruitstuk zelf ook. Wat moet er verwijderd worden om daar bij te komen? Lukt dat vanaf de onderkant vam de auto?

Felix

Ik denk dat je wel redelijk bij de bouten in de cilinderkop kan komen als je het inlaatspruitstuk verwijderd. Vanaf de onderkant kan je denk ik weer beter de bevestiginging aan de katalysator losmaken.
Welke pakking heb je besteld? Die tussen het spruitstuk en de cilinderkop of tussen de katalysator en het spruitstuk?

Ik heb het zelf nooit vervangen btw, dus kan zijn dat ik er naast zit.

dannyfm

Ik heb de pakking zo wel boven in aan de motorzeide besteld en aan de kant waqt de katalysator zit ook. Het flexibele deel ga ik ook vervangen. Van af dat punt ga we hem dicht lassen onder de brug mocht er meer lekken aanwezig zijn.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev