Advertenties


verlagen van mn achterkant

Gestart door crazyman, 30 juli 2005, 14:01:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

janwim

#45
adres voor zulke goedkope torsie verlaging????? anders gaat het me in totaal dikke 300 kosten :(
(edit) in overijsel (edit)  ::)

Joost-cabrio

tja waar ergens in de buurt dan???

Greencabrio


Nick_Oss

Ook ff een vraagje M.B.T. verlagen.. ik heb mijn auto altijd op de oprit staan en daarvoor moet ik de stoeprand op. als ik mijn autoke een cm of 4 verlaag kom ik dan in de knel met het op en afrijden????

bas1984

zolang je geen gekke bumpers eronder hebt hangen.... anders gaat het wel makkelijk denk ik.... :D

Stefan

idd
maar verlagen betekend over het algemeen toch een kwestie van meer uitkijken en voorzichtiger rijden...
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Michel Veltman

meten=weten lijkt me ???
hangt natuurlijk af van je verlaging hoeveel ruimte je overhoud he...

heb zelf tot heden nagenoeg geen probs op een enkele drempel na...in mn omgeving is er tot heden maar 1 drempel (gelukkig) waar ik zelfs scheef nog *schraap* moet horen om erover te komen...
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Stefan

jij hebt een schroefset , dat scheelt misschien ook nog wel...
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Michel Veltman

voor ja...achter alleen torsie verstelt bij MCC :D
(voor kan ik nog 1-2cm omlaag mits ik spacers monteer..)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Stefan

ja, v??r ja...
Hardheid instelbaar, scheelt toch
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Michel Veltman

schroefset is niet in hardheid verstelbaar (of ik heb iets gemist ;)) maar koni geel dempers achter wel ja
maar meten is weten in dit geval :D
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

bas1984


remko277

#58
Van de week naar een renault garage geweest om mijn achterkant te verlagen... En wat denk je, zat natuurlijk muur en muur vast allemaal. Van te voren al diverse malen met kruipolie bezig geweest maar dat had geen effect gehad.
Nu zei die gast dat ze de torsie as alleen nog maar los kunnen krijgen door heel de as er helemaal onderuit te halen en met een of andere zware pers (of zoiets) de boel los te persen. Wat een dagklus gaat worden van zo'n 400 euro :S
Is er hier iemand die hetzelfde probleem heeft ervaren? En via deze weg de boel toch heeft laten verlagen?
400 euro voor een paar centimeter lager rijden... daar moet ik nog wel even een paar nachten over nadenken...


steven

Hoi Remco.

?400,- is wel heel veel,om een asje los te krijgen. :o :o
Probeer het eens met wd 40,en spuit het onder het zwarte dopje.
En wat ook mischien kan helpen is om onder de auto,de torsie as te volgen en in het midden de spuiten waar de assen samen komen.

Ik heb mijn assen om de dag ingespoten en zo 3 weken lang,na 2 keer tikken waren ze los ;D
Veel succes :D ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev