Advertenties

Richtingaanwijzers functioneren niet meer

Gestart door Baseman69, 7 september 2016, 20:36:04

Vorige topic - Volgende topic

Baseman69

Hallo mede-meganers !

Sinds kort heb ik een kanariegele Cabrio uit 1997 in mijn bezit.
Al een heleboel aan gedaan (remmen, shocks, beurt, riem, etc) maar nu heb ik een heel vreemd probleem.

Mijn richtingaanwijzers doen het niet meer. Zowel de stuurhendel als de noodlichtenschakelaar hebben hetzelfde issue. Relais begint wel te tikken, maar er gaat geen één lampje branden. Ook niet de lampjes bij de klokken of die op de noodschakelaar....

Wat kan dit zijn ?

Alvast heel erg bedankt !

mark

Baseman69

Zekers.... Zekeringen zijn OK.

Naar garage geweest en die geven aan dat er een nieuwe computer in moet. 500 Pieken (Ongeveer de waarde van de auto  :neen:)
En als ik hem van de sloop haal, dat ik ook de bijbehorende sleutels en motormanagement moet kopen.

Baseman69

Update:
Zekeringenkast was kapot gegaan. Complete set gehaald bij Snuverink in Borculo. Zou uit een rijdende auto zijn gekomen....
Alles omgebouwd, wilde de motor niet meer starten. Noodcode opgevraagd. nix. Uiteindelijk naar de garage ermee, en die concludeerde dat de nieuwe motormanagementcomputer gewoon kaduuk was.
Lekker dan. Snuverink neemt geen electronica retour dus die hele set kan in de prullenbak.
Met een computer + zekeringkast + sleutels uit een coupe de boel in elk geval aan het rijden gemaakt. Alles is nu via een ander adres weer voor mekaar, ik ben alleen heel veel geld kwijt en heb een complete set voor een coupe uit 1998 over.
http://link.marktplaats.nl/m1091505689

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev