Advertenties


veerpoot lagers vervangen

Gestart door paul1967, 22 augustus 2016, 10:23:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

paul1967

Hallo mensen.

ik heb steeds nog het knakkend geluid voor en zoals uitziet zal er nieuwe veerpoot lagers erin moeten komen

is er iemand misschien in de buurt die mij ermee kan helpen eventueel !!!

daar ikzelf zelf niet de plaats heb om het hier te doen, hoop dat iemand mij kan helpen.

gr,,, Paul

Fubar (Marcel)

Is het knakkend geluid alleen als bij het sturen de auto stilstaat of stapvoets rijdend??
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

paul1967

Hallo Marcel

is met sturen ook als ik stil sta en ik stuur,

compl stuurhuis is er al een andere op gekomen maar probleem blijft.

gr..

mark29

Je hebt toch niet het stuurhuis vervangen voor die klacht dan? Beetje jammer dan.
Die veerpootlagers is een typisch megane 2 scenic 2 en clio 3 euvel.

Fubar (Marcel)

Zou het ook aan een spoorstang kunnen liggen?
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

paul1967

ik zou het niet weten want krijg ook speling op het stuur, en wat ze mij zeggen zijn het de veerpootlagers dan.

gr..

Fubar (Marcel)

Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

paul1967

Hallo Marcel, nee het stuur trilt niet.

mark29

Laat idd maar eens iemand kijken die bekend is met renault voor er onnodig dingen vervangen worden.
Die veerpootlagers maken een typisch geluid, die kan een renault monteur niet missen.
Waar woon je dan eigenlijk, de mensen die tijd hebben kunnen dan reageren, maakt het makkelijker als ze dan weten waar jij woont.

Fubar (Marcel)

Heb reeds een tippie gestuurd.....
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

paul1967

Ik woon in zuidlimburg Koningsbosch

maar was aan het zoeken, maar kosten veerpootlagers 80 euro per stuk !!!

Jacques

#11
Paul, ik denk dat veerspanners het belangrijkste zijn om de veren van de schokbrekers af te halen. Die koop je voor een normaal bedrag bijvoorbeeld bij Tools n  more te Leiden of HBM Machines in Moordrecht. Ik heb geen ervaring met de megane 2, wel het de meg 1 F7R en dan is het gewoon een kwestie van veren voorspannen, eraf halen, en alles wat om de schokbreker zit te verwijderen. Let op: Nooit zonder spanners de veer verwijderen! Alles goed schoonmaken en het lager controleren op schade aan de kogels en de schalen waar de kogels in draaien. Vervolgens goed invetten en weer monteren.

paul1967

hallo  Jacques

ik heb de veerspanners gevonden, als lukt ga ik die vandaag ophalen.

maar ben her en der aan het kijken voor veerpootlagers, maar zie dat die gemiddeld rond de 80 euro per stuk komen.

gr,,

paul1967

is het dit lager dat alleen vervangen dient te worden




Fubar (Marcel)

Die had ik voor de Megane I ook aangeschaft. Kostenplaatje: €44 p.st.
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev