Advertenties

Levensduur schokdempers / gele koni's

Gestart door Floris Tnr, 28 juli 2005, 23:57:29

Vorige topic - Volgende topic

Floris Tnr

Weet iemand wat de levensduur van de schokdempers is van een 2.0 16V?
Achter hoor ik constand een rammelend geluid op een klinkerweg en aan de voorkant hoor ik ook wel af en toe een aardig gebonk bij het op en afrijden van verkeersdrempels. De motorsteunen zijn nog ok.

Zijn er alternatieven tov de standaard dempers, met behoud van de std rijhoogte?

Floris Tnr

Heb gehoord dat gele koni's een optie zijn, maar passen die wel onder een 2.0 16V?
Volgens leverancier niet, maar voor een IDE zijn ze wel leverbaar. Kunnen deze wel onder een 2.0 16V?
Wie heeft er gele koni's onder zijn 2.0 16V?

Birt

beetje of topic. ik heb een 1.6e. dus geen schijfjes achter maar trommels. bij mij is de rechter schokdemper licht verbogen. hierdoor veert hij niet helemaal in. dat maakt ook een piepend geluid. vooral door roest vorming.

dus tippie: misschien eens in spuiten met wd40? het kan helpen.

Michel Cijs

na 150K zijn schokdempers toch wel echt op (of eerder bij verlaging zeker)

ik heb geen konigeel, d8 wel dat ze er waren maar een kw set rondom en dat bevalt prima  ;D

Floris Tnr

Koni geel is er wel voor een ide, maar of die ook onder een 2.0 16v passen???? ???

Bob

Ik heb gele koni's onder mijn 2.0 16v.... alleen de mijne is wel verlaagd.

EyesOnly

Citaat van: Michel Cijs op  8 augustus 2005, 21:48:32
na 150K zijn schokdempers toch wel echt op (of eerder bij verlaging zeker)

ik heb geen konigeel, d8 wel dat ze er waren maar een kw set rondom en dat bevalt prima ;D
Bij een kw set zitten toch gele koni dempers voor achter??

Michel Cijs

ik heb wel eens begrepen dat kw de dempers van koni gebruikt ja, maar kan het zelf niet terug vinden op de set of dit nu zo is of niet

EyesOnly

Er zitten koni stickers op, dus dat mag duidelijk zijn ;)

Michel Cijs

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev