Advertenties


Pak uw stemkastjes maar bij de hand :D

Gestart door Meganez, 28 juli 2005, 20:48:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Thijs_th


Ferdi



Wouter

Renault 19 1.8s --> Renault Megane Coupe 2.0 16v --> Renault Megane II Grand Tour 2.0 16v Tech line --> Renault Megane III Estate Tce 180 Privilege

Dennis Postma

3  ;D heb ze bij Stefan gezien en het staat erg mooi onder een gele coupe  :D

Mark

3 vind ik de mooiste, maar ik weet niet hoe het met de rest van NL zit, maar die Oxigin-velgen zijn hier in Limburg overdreven populair,
je ziet er veel van en vanalles mee rond rijden van megaantjes tot polootjes......    :-\

Vanwege het bovenstaande zou ik voor de 1ste gaan......

Qweras

1 !!!!  Springt er voor mij het meeste uit

Roeland


mark75

weet je dat veel van megane rijders hetzelfde kiezen......ga voor bling bling 2

Timmy

Net zoals mark zegt , deze velgen( nummer 3) zijn hier in Limburg (Belgi?) ook immens populair maar als ze super vindt moet je ze natuurlijk nemen.
Als ik tussen de 3 zou mogen kiezen , koos ik ook voor de oxigins maar ik zou de two nemen ( identiek zelfde velg maar dan met schroefjes rondom, maar ik weet natuurlijk niet of daar groot prijsverschil tussen is  ???)
Het zal in ieder geval wel super gaan staan  :D

Meganez

Citaat van: Ferdi op 29 juli 2005, 07:37:38
wat vind je zelf de mooiste? ;) :D

Ik vind 3 denk ik ook het mooist, maar ben er nog steeds niet helemaal uit. 3 is nmlk ook 't duurst. Voel me als een klein kind die een ijsje uit moet kiezen...

@stefan

heb jij misschien nog een (paar) foto's van je megane, zodat ik wat beter kan zien hoe je velgen in het echt staan? En zijn de velgen 100% 't zelfde (qua kleur, vormen en details)

Stefan

foto's heb ik wel voor je, ik zal er een paar plaatsen zo.
Die van mij zijn 4-gaats, die van het plaatje 5-gaats
Ik heb ze in black chrome, die zijn duurder dan de normale, plaatje 3 zijn volgens mij normale.
Verder zijn ze precies hetzelfde volgens mij
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Stefan

#27
foto's:
ik heb geprobeerd de meest duidelijke te nemen







Persoonlijk vindt ik ze echt dik staan, de spaken lopen een beetje bol, als je langs de auto af kijkt zie je dat ze een beetje uitsteken.
Wel heeeel erg uitkijken voor stoepjes, etc bij dit model en banden kopen met een velgbeschermer :D
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma

Mooi kruisjes Stefan  :-X maar ik zal je ff een handje helpen  ;)



Stefan

volgens mij is je compu niet goed, ik zie gewoon foto's.............. :P (nu)

Waar heb jij die foto's nou weer vandaan?
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev