Advertenties


remlichtschakelaar

Gestart door ejdb, 4 juli 2016, 11:41:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ejdb

Ik heb laatst mijn kachelmotor vervangen en daarvoor mijn rem en gaspedaal losgehaald.

Nu heb ik waarschijnlijk iets fout gedaan met terug monteren van de remlichtschakelaar want mijn remlichten blijven continu branden en daardoor werkt nu ook mijn cruisecontrol niet. stekkers zijn wel goed aangesloten

Is er een speciale procedure om die schakelaar terug te monteren? want nu lijkt hij continu ingedrukt te zijn.


mark29

Schakelaar wat verder uittrekken. Opnieuw monteren.
Dan de pedalen eens bedienen.
Zo stel je hem af.

ejdb

ahhh ok.....moet dat bedienen dan zonder dat de motor loopt of maakt dat niet uit......

dus ff voor de check...: schakelaar eruit draaien.....palletje zover mogelijk uittrekken en dan zo terugplaatsen?  Moet ik dan bij het plaatsen nog iets met het rempedaal doen.....zo hoog mogelijk houden of ingeduwd houden ofzo? of is dat niet nodig?

ejdb

Opgelost!  Ik heb het palletje (met kliksysteem) moeten uittrekken.....toen teruggemonteerd met ingedrukt rempedaal, pedaal op laten komen en dan klikt hij mooi terug op de juiste afstelling.

Ik denk dat hij met het knutselen aan de kachelventilator te ver is ingedrukt en daardoor stond hij continue op "aan"



mark29

Ja inderdaad, die kans zit er dik in.
Stelt niet veel voor he? Uitleggen is lastiger, tot je het ziet.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev