Advertenties

Verlichtingshendel

Gestart door Niels Nederlof, 28 juli 2005, 14:36:52

Vorige topic - Volgende topic

Niels Nederlof

Ik moet binnenkort weer naar de apk. Ik heb echter een klein dingetje dat niet werkt. Ik heb in mijn megane ingeprogrameerd staan dat het licht altijd aanstaat, ook als de verlichtingsschakelaar op uit staat (het is dan alleen niet mogelijk de mistlampen of grootlicht te gebruiken). Nu had ik laatst mijn grootlicht nodig, dus ik zet mijn verlichtingsschakelaar op aan. Vervolgens doet mijn licht het niet meer, als ik een klein tikje aan de hendel geeft doet hij het wel, om vervolgens weer uit te gaan. Ik neem aan dat dit in de hendel zelf zit of niet? Kortom nieuwe hendel, of is het toch iets anders?
" die richtig gute Autofahrer haben die Fliegen auf den Seitenscheiben" Walter Rörhl

Meganez

Bij mij werkte mijn hendel eerst ook niet goed, als je de bovenste en onderste stuurkap er af haalt kan je bij de draden van de hendel, bij mij was het een kwestie van een paar druppeltjes soldeer tin  (op de lossen draaden) en 't was opgelost. Het bleek een bekend probleem, ook de demontagebedrijven weten dat die hendel veel gevraagd is en vragen er ook absoluut niet weinig voor.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev