Advertenties

ander kleurtje leer

Gestart door coupe-monte-carlo, 27 juli 2005, 21:19:45

Vorige topic - Volgende topic

coupe-monte-carlo

ik wil mijn interieur een beetje bijwerken met een leuk kleurtje misschien, aangezien ik niet mijn smaak sportstoelen kan vinden. ( of iets anders niet meezit)
weet iemand of je de kleur van leer kunt veranderen?
of is opnieuw bekleden alleen een oplossing?

Meganez

Heb ooit is een het blad auto&tuning (denk 1 a 2 maanden geleden) gezien dat mensen hun leren stoelen (en compleet interieur) gewoon hadden over gespoten. En het resultaat was ook niet lelijk. Volgens mij ging dat artikel zelfs over hoe je het zelf kon doen. Vraag me niet of het speciale verf was ofzo want dat weet ik allemaal niet meer.

coupe-monte-carlo

klinkt hoopvol in ieder geval  ;D
k denk dat ik binnenkort maar eens ga informeren bij een beklederij

Kenny Mattheus

In de boek van Autostyle staan hier speciale dingen voor...
Colorit Leather, hier kun je namelijk het leder mee kleuren, je hebt ook dezelfde kleuren voor kunststof.
Weet wel niet of deze kleur niet meer afgaat aangezien je toch in je stoel zit en je er met je kleding tegenschuift...
Als je dan toch voor een ander kleurtje wil gaan, kun je misschien eerst de goedkopere oplossing proberen en als dit niets wordt, dan laten overtrekken ;D
Als je dit moest proberen, kun je mij dan even het resultaat laten weten?
thanks
GoD WHaS HoRNy WheN He CreaTeD My CaR , THaT'S WHy BiTCHeS LoVe HeR

Timo Zuiderduin

Ik heb wel al eens verhalen gehoord over de spuitbussen die autostyle verkoopt voor stoffen bekleding maar die schijnt niet top te zijn.

Ik kan je wel vertellen dat je een groot nadeel hebt als je je leer in een ander kleur maakt, een goeie kwaliteit leer is door en door geverfd zodat je de barstjes niet al te erg ziet bij uitdrogingen en krasjes etc. ook met vocht kan de kleur gaan afgeven (zweten e.d.)
mijn advies,.. ik zou het niet doen!! zonde als je het verknoeit!

sebastiaan

Citaat van: Timo Z.(Meg-Cabrio) op 29 juli 2005, 01:08:41
Ik heb wel al eens verhalen gehoord over de spuitbussen die autostyle verkoopt voor stoffen bekleding maar die schijnt niet top te zijn.

Ik kan je wel vertellen dat je een groot nadeel hebt als je je leer in een ander kleur maakt, een goeie kwaliteit leer is door en door geverfd zodat je de barstjes niet al te erg ziet bij uitdrogingen en krasjes etc. ook met vocht kan de kleur gaan afgeven (zweten e.d.)
mijn advies,.. ik zou het niet doen!! zonde als je het verknoeit!
Mee eens, mijn vader zit decennia lang in het leer en vertelde me dat het altijd gaat werken.
Overspuiten is geen optie, tenzij je blij bent met een mooi resultaat voor een paar weken en daarna
alles weer ziet bladeren.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev