Advertenties

Klets maar raak DEEL 221

Gestart door Stefan, 4 juni 2016, 14:28:37

Vorige topic - Volgende topic

mark

ja heb een schade formulier ingevult, van de week ff op de post doen.

Blijft toch raar, dat je met een stukkie plastic gewoon ff een trekhaak scheef drukt. :D

Gisteren nog ff een nieuwe dremel gekocht, zodat ik weer met de bumpers verder kan.  !-!
Eens zien of ik daar zaterdag middag nog energie voor heb, na werktijd.  :)

Lucas Hermans

Brief van de PostNL dat er een pakketje klaarligt uit het buitenland. Zal de sharkfin wel zijn, of de rol (6D  :grin:) carbon folie. Ben benieuwd! Wel stom dat ze die brief op zaterdagmiddag afleveren, net op het moment dat het afhaalpunt sluit l-

Weet trouwens iemand een mooi stuk stof waar je een dashboard mee kan bekleden? Ik ga de carbon folie op mijn dash weghalen en wil het gaan bekleden met stof. Is "Skai" (imitatieleer) iets?

mark

laat het dashboard flocken.  !-!

Lucas Hermans

@Mark: Ook een leuk idee! Maar ik denk dat zelf een dagje (of 2, of 3) met het dashboard, een grote lap stof en het naaimachine zitten een unieker resultaat geeft! Y

Nu nog bepalen welke stof.. moet natuurlijk mooi uitzien en lang houden.

Yorick

Vraag anders Yves eens, die is daar ook in thuis.  Y

Nog wat anders, mijn centrale vergrendeling werkt wel, maar niet altijd haha! Soms dan gaat de kofferbak wel open, maar de deur niet. Doe ik het met de sleutel, wat werkt, en als ik de auto dan weer wil afsluiten, pakt de centrale vergrendeling wel alle sloten.

Is dat opnieuw in te leren ofzo?

Mastertje

Vaak gaan de slotmotoren defect.. sleutel inleren is meestal eenvoudig, maar dan moet de AB het helemaal niet meer doen..
Huidig:
Renault megane hatchback 1.6 16V
Renault megane cabrio 2.0 16v
Renault megane cc  2.0 16
Renault megane cc 1.9 diesel
Renault megane cc 1.6 16v
Renault master 2.5 diesel

Yorick

Klopt, maar in principe werkt alles dus nog wel. Alleen niet altijd zoals het hoort.

Mastertje

Meestal valt de zelfde portier uit?
Huidig:

Yorick

Ik heb de bijrijderskant nog niet zovaak gecheckt.

Mastertje

Slotmotor lv zo en zo vervangen..rechts kom je idd niet vaak..
Van de 2.0 16V?
Huidig:

mark29

Wil jullie niet jaloers maken, maar heb vandaag de nieuwe renault f1 jas gekregen. De zwarte wind jack. !-!

Online plaatje gevonden: https://shop.renaultsport.com/produits/coupe-vent-homme-replica/

Tedo

mark29

mark29

Als ik beter was geweest met grammatica, was ik geen monteur geweest, maar wie weet wel president! Je weet zelluf toch!

Yorick

Hahaha. Tedo het is weekend dan hebben we als vriendengroep de regel dat we niet mogen verbeteren :p

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev