Advertenties

Klets maar raak DEEL 221

Gestart door Stefan, 4 juni 2016, 14:28:37

Vorige topic - Volgende topic

Roadkill (Michiel)

Hoever denk je dat die trekhaak doorduwt in het chassis? Bij ons lag ook het reservewiel vast nadat er een op de trekhaak reed.....
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Yorick

Vandaag een heel aantal dingen kunnen doen met beide auto's en wat foto's voor het geheel, ik ga er nu mee aan de slag tijdens Ajax -  Grunn.

@ Mark, balen man. Hopen dat je andere bumpers snel uitkomst bieden!

mark

Het ging niet zo hard, maar die polo word maandag gecheckt bij de garage.
Kon zo verder geen schade zien bij de polo, maar je weer natuurlijk nooit wat er achter de bumper is gebeurd.

Dus we zullen het zien morgen.
Heb niet voor niks een verzekering op de auto.  :D

Maar gezien ik alleen een beetje plastic achter de bumper heb ingedrukt, en de bumper zelf, verwacht ik eigenlijk niet dat de polo schade heeft.

Ja moet nodig een keer weer een paar uurtjes vrij maken voor de bumpers.  :D

Tedo

Balen Mark. Maar nu heb je wel een goede reden om je bumpers af te maken.

mark

Ben nu super druk met school, en het is ook nog eens super druk op het werk.
Dus ik ben gewoon helemaal kapot als ik thuis ben.

Zal het met 3 zaterdagen wel af kunnen krijgen. Maar dan moet ik daar wel de energie voor hebben.  ;)
Want op zaterdag ochtend ben ik ook nog gewoon aan het werk.

Yorick

Leesvoer jongens. Opschieten!  :q

Nikk

Ziet er best uit voor een auto van 20 jaar / 275k!  Van plan om de auto een keer op de rollenbank te zetten?
Megane Cc     Tech line     2.0 16v Bleu Crepuscule  Automatic '08
Megane break RXT           1.6 16v Bleu Crepuscule  Automatic '00
Espace           The race    2.0 16v  Gris Titane "02

Yorick

Dat vind ik ook hoor! De lak is op de motorkap en het dak wel wat verslechterd, maar de motorkap is te vervangen en de plekken voor de wielkasten achter denk ik ook wel.

Eerst maar eens kijken of de auto echt bevalt, dan heb ik wel wat upgrades (V6 luchtfilter) in de planning ja  :) Ik zet er ook nog morettes op  _o_ Dan gaat ie ook vast wel een keer de testbank op. Hij moest eerst echt betrouwbaar voelen!

Nikk

Dat trillen boven de 80 zal ook wel goedkomen. Kan nooit en kostbaar drama zijn. Hoe zijn de bandjes? Van merk / type dat je aanstaat?

Ik wordt er bijna blij van als er slechte banden onder een auto zitten die ik koop, kan ik ze tenminste zonder schuldgevoel vervangen voor rubber dat ik graag onder mn voertuig heb ( laatste twee auto's Dunlop blu response gedaan, comfortabel en de auto wordt  zeker geen zwabbebak ).

mark

ben ook dik tevreden met de Dunlop sport bluresponse  8) !-!

Yorick, Christian en ik willen nog een keer een dyno dagje doen in goes.
Dus als we tegen die tijd nog een paar auto's meer kunnen regelen,dan houden we de kosten wat lager.  ;)

Willem

Ik sluit me dan ook bij dat dynodagje aan, maar wel op de motor  :P

Yorick

Ik heb nog niet goed gekeken naar de banden. Ze gaan onder de rode die ik verkoop. Maar dan alsnog, waarom gaat het dan de eerste 120 km wel goed? Maargoed, we zien het wel. Het is erger dan trillen. Hopen dat het meevalt.

Die banden zou ik idd ook wel willen Y

mark

Die kerel had ik net aan de telefoon. Heb z'n trekhaak scheef gedrukt.  :D de hals van de trekhaak is iets omhoog gedrukt zeg maar.  :D en ik heb alleen een beetje plastic wat naar binnen gedrukt is.  !-!

Tedo

Een bumper is ontworpen om klappen te absorberen. Een trekhaak niet.  ;)

Nikk

Dus schadeformulier invullen Mark of was dat sowieso al gedaan?

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev