Advertenties

Klets maar raak DEEL 221

Gestart door Stefan, 4 juni 2016, 14:28:37

Vorige topic - Volgende topic

Tedo

Dat zal wel, maar het was gisteren nog vrijdag.  ;)
Het zal wel komen omdat ik kids heb die dit ook nog wel eens fout doen.
En ook als monteur moet je toch de basisregels kennen; je zegt toch ook niet tegen de klant dat het bobine vervangen moet worden?

Maar het jack is wel cool!

mark29

Je moest eens weten hoeveel monteurs dyslexie hebben.
Hoe vaak je op werkorders moter ziet staan, of rembloken.
Of distributie in  allerlei vormen gespeld zijn.
Grammatica is echt een probleem geweest voor mij, maar als je een woord niet weet te spellen pak je een ander woord gewoon, wat dezelfde betekenis heeft.
Een simpel woord als herinnering? Moet ik 3 keer nadenken, 1 n? 2 keer een n of 2x een r erin? Nou laat maar ik pak er een ander woord voor. Gebruik van d en t op het eind, schiet mij maar lek.

Rapportages maken voor de opleidingen gingen gewoon, ik denk dat de meeste mij wel begrijpen.
Voordeel van getypte teksten is dat je het kan nalezen, als ik praat in het echt merken mensen vaker dat ik onlogische zinsopbouw heb en zo en nu dan stotter.
Maar johan cruiff deed dat ook, maar dat vond iedereen wel leuk.

Geregeld dat ik aan mijn vriendin vraag hoe spel je dit woord, op het werk vraag het gewoon aan de leerlingen, die ik begeleid, boeiend.
Maar vind het flauw om mensen erop te veroordelen. Die breezer/sms taal, dat is gewoon lui van sommige mensen.

martijndelaat

Inderdaad Mark. Niet iedereen is overal even goed in. De een is goed met zijn handen, de ander met zijn hoofd. Ieder zijn eigen kwaliteiten en ieder op zijn eigen niveau en laten we elkaar allemaal in onze waarde laten.

Tedo

Voor de goede orde; ik val niemand aan of veroordeel niemand. Maar voel als mod een morele plicht om iemand er wel op te wijzen. Wat iemand er vervolgens mee doet, moet hij/zij lekker zelf weten.

mark

Had me vandaag toch ff een druktemaker achter me rijden op de snelweg. Normaal gun je als renault rijders onder elkaar, elkaar een beetje extra ruimte, maar deze megane 3 dus niet. Drukken, kleven, rechts proberen in te halen enz. Het was in de spits dus je kan geen kant op.

Uiteraard heb ik deze sjonnie nog lekker ff een tijdje achter me laten rijden.  :P ze kunnen gewoon normaal doen, anders ga ik ze plagen haha.

Tedo

Jammer dat een mede-Megane-rijder dit doet. Misschien had hij zijn dag niet.

gjcvro

Ik had me gisteren toch een idioot voor me.. Niet doorrijden, continu remmen en veel te veel ruimte laten.. Geef eens gas, ik wil naar huis.. o-)

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Fluppie

Misschien wilden die je waarschuwen dat 1 van je achterlichten het niet :D :D doet Mark

mark

Misschien had ik ff vol in de remmen moeten gaan, en z'n voorkant ff krom moeten drukken, net zoals ik laatst bij die polo had gedaan.  :D

Lucas Hermans

Heujj, net terug uit London, leuk maar heel vermoeiend Y
Dit weekje nog school en wat werken en dan 2 weken vrij! (oftewel; Mégane klus tijd!)

mark

2 weken vrij nog wel, en ik maar werken.  :D

Lucas Hermans

Haha, wacht maar tot carnaval en het festivalseizoen, dan zit ik weer met de typische druktes kwa optredens en daar komen ook nog eindexamens bij kijken 8)7
Weg hobbytijd :neen:

mark

Ik heb bijna helemaal geen hobby tijd. Werk laatste tijd 40uur in de week + een middag naar school.

Nikk

40 uur? das halve weken joh! Ik doe er meestal minimaal 84. Afgelopen week exact 100. Er zijn dan ook wel eens weken bij waar ik er maar 48 doe en soms zelfs 40! Moraal van het verhaal, gang geven!  !-!
Megane Cc     Tech line     2.0 16v Bleu Crepuscule  Automatic '08
Megane break RXT           1.6 16v Bleu Crepuscule  Automatic '00
Espace           The race    2.0 16v  Gris Titane "02

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev