Advertenties


Foto's van je nieuwe aanwinst

Gestart door Manutan, 29 mei 2016, 12:55:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

marcelca

en ziedaar gisteravond opgehaald, ook leverbaar met NL kenteken  :) :)


larsdijkstra

Megane 1 2.0 16v Aria Cabrio 2003, Laguna lll GT GrandTour 2.0 16v Turbo 2008. Ex: Megane 1 2.0 16v F7R hatchback 1999, 2x 19 16v

MeganeScenic1.9dCi

Citaat van: $l@k! op 24 februari 2017, 14:01:36

De 4control is echt wel een aanpassing maar zeer leuk. Bij de ronde punten ben je precies met een vorklift onderweg  8)7 :D

Renault Clarkske :)
'05 Megane Grand Tour 1.5 dCi Priv. Luxe 291.000 km [EXIT]  ---> NEW '01 Megane Scenic 1.9 dCi Authentique 240.000km and exit
'12 Picanto 1.0i 79.000 km

marcelca

#63
Gisteren met het mooie weer wat foto`s gemaakt, samen met een vriend van mij, deze foto`s zijn gemaakt door die vriend met behulp van een pola filter


RobScénic

Renault Scénic 2.0 16v Sportway Aut. 2002 SOLD!!

Renault Mégane Cabriolet 1.6 16v Sport 1999 SOLD!!

>>Renault Grand Scénic 2.0 16v Tech Road Aut. 2006<<

>>Renault Mégane Coupé-Cabriolet 1.6 16v Privilege Luxe 2004<<

Rogier


marcelca

Citaat van: Rogier op 24 mei 2017, 16:42:07
Okey, ik ben verliefd  :love:

ik ook maar dat mag ik niet zeggen van mijn vrouw  :D

mark29


Jacob

Afgelopen vrijdagochtend de nieuwe GT-line opgehaald  8)

Verschil tussen Blue Iron en blauw van de Bose uitvoering





Aantal foto's naast mijn vorige Megane, even wennen van coupe naar 5-deurs.









larsdijkstra

Mooi Jacob! krijg heimwee naar de mijne... heb nu een nieuwe Bose 110 dci hatchback, ook super natuurlijk. maar de GT Line blijft speciaal
Megane 1 2.0 16v Aria Cabrio 2003, Laguna lll GT GrandTour 2.0 16v Turbo 2008. Ex: Megane 1 2.0 16v F7R hatchback 1999, 2x 19 16v

marcelca

#70
gefelciteerd, de kleur is zo mooi he, en ik kan er over meepraten  :) :)

weet je wat nog mooier is, als je je nieuwe auto machinaal polijst, dan zie je dat de kleur nog dieper word, wel eng op op je nieuwe auto een DAP te zetten maar heb er geen spijt van


Fluppie


Tedo

Zeg, is de IV GT (line) alleen in het blauw te bestellen?  :D

Nee, ik snap het wel. Staat 'm goed. Ook mooi dat de leaserijders die destijds voor een Megane III gingen (waarschijnlijk vooral omdat die in de 14% bijtellingsklasse zat) ook weer voor een Megane IV gaan!  Y

marcelca

Citaat van: Tedo op 26 juni 2017, 20:14:23
Zeg, is de IV GT (line) alleen in het blauw te bestellen?  :D


nee andersom  :D :D, deze blauwe kleur is alleen maar verkrijgbaar op de GT en GT-Line...

Moet eerlijk zeggen dat ik getwijfeld heb om mijn GT in het flamme rouge te bestellen maar toen ik toevallig er 1 megane estate in die kleur zag staan bij de dealer was ik genezen, vind de kleur schitterend maar niet passen bij een megane estate en zeker niet een sportief model zoals de GT

Heb nog geen moment spijt van de kleur iron blue, bij de megane 3 was het nog redelijk lastig te zien aan de voorkant of het om een GT of een GT-line ging, bij de megane 4 vind ik dit mooier, er is een duidelijk verschil in de grille, de GT heeft honingraat en GT-Line chrome stroken

Jacob

Thanx !

Zat eerst te denken aan een parelmoer witte, maar die blauwe kleur van de GT was zo mooi qua metallic korrel  _o_ (stond een GT in de showroom daar toen ik nog aan het orienteren was). Flamme rouge is een erg mooie en chique kleur, maar de inserts op de deuren / dashboard en stiksels zijn dan ook gewoon blauw... is geen mooie combinatie kan ik je vertellen. Heb toen een proefrit gemaakt in een dergelijke uitvoering en dat was echt het eerste (en enige) wat tegenviel toen ik de deur open deed.

Ik vind de grille van de GT een stuk mooier als die van de GT-line, heb al nagevraagd bij de dealer wat zoiets moet gaan kosten  :q Maar geen zorgen, zal hem niet gaan worden. Was moeilijk zoeken kennelijk en ze konden niet precies aangeven wat er nu wel en niet bij zat (en hoeveel het dus totaal ging kosten). Toen maar laten gaan voor nu. Het chrome vind ik zelf niet zo mooi in de grille, in het zwart lijkt het mij een stuk strakker staan.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev