Advertenties


Foto's van je nieuwe aanwinst

Gestart door Manutan, 29 mei 2016, 12:55:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

marcelca

#45
Het witte wat je ziet op de stijlen en dorpel is beschermfolie

Een gt heeft trouwens geen chromen grille maar een honingraat zonder chrome , hieraan kan je dus zo wie zo een GT herkennen want zelfs de GT line heeft de normale grille

Bert O.

Citaat van: marcelca op 20 februari 2017, 04:52:33
vooral de grijze is wel echt een beetje de " grijze" muis

Laat dat nu net de reden zijn waarom ik een grijze (Bose, geen GT) heb!

Het blauw is zeker wel mooier  :9~, maar ik verplaats me niet graag te opvallend en uiteindelijk zit ik meer IN de auto dan dat ik ernaar sta te kijken  o-)

marcelca

tja, mag ook eigenlijk niks zeggen maar rijd al 6 jaar een grijze megane 3 GT, het blauw wat ik nu krijg is zeker wat bijzonderder en vind het ook bij een GT passen.

mijn huidige auto tot eind van de week is deze "grijze" muis  :) :) :)


marcelca

Citaat van: A110 op 20 februari 2017, 11:29:16
Zucht...... ben jaloers.
Schitterende wagen, ben benieuwd hoe deze motor zich gedraagt.

Veel veilige kilometers gewenst.

Jeroen

Ik ben ook wel beetje jaloers op mezelf  :) :)

Ben blij dat ik een lieve vrouw heb, rijd een prive dus zo`n aankoop is een hele uitgaaf


Heb er wel uitgebreid mee proefgereden en het rijd wel heel erg lekker en is ontzettend snel, zeker met de EDC in sportstand

$l@k!


marcelca

Nice, nice, nice

Ik krijg morgenavond het tweelingbroertje/zusje van jou auto

Tedo

Mooi!

Waarom worden veel auto's eigenlijk op vrijdagen afgeleverd?

Benjamin Renon

Dan pakken mensen een vrije dag. ;) Hebben ze het hele weekend om de auto te showen aan de buren.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

marcelca

Ik heb pech, want haal hem vrijdagavond op om 20:00

Zaterdag helaas werken ( ben buschauffeur ) maar zondag en maandag ben ik vrij

rfm

Ach de eerste 1000 km is het nog niet zo spannend, dat wordt het pas als je na die 1000 de sportknop aan mag zetten  :P

$l@k!

Citaat van: marcelca op 23 februari 2017, 21:25:08
Nice, nice, nice

Ik krijg morgenavond het tweelingbroertje/zusje van jou auto

Optielijst is net hetzelfde... Nog enkele nieuwe dingen ontdekt (ik had al zoveel mogelijk gestudeerd via youtube  :q)
Wist niet dat de rijvak-controle en snelheidsborden-herkenning ook aanwezig was zonder het cruise pakket... Pakketjes niet goed gelezen denk ik  :P
Wel grappig dat ik aan mijn verkoper nog moest mededelen dat ik de launch control toch eens ging proberen. Dat had hij niet uitgelegd :P
Maar de launch control is enkel een leuke gimmick... om eens te "stoeffen" bij de vrienden.  o-)

Nu eerst verder updaten  8)7


marcelca

Ik had afgelopen weken ook al filmpjes gekeken op YouTube en had de handleiding gedownload waardoor ik me al aardig in had gelezen..

Van de lane assist en verkeersbordenherkenning wist ik want toen ik ging proefrijden viel het me op en de verkoper vertelde dat dit standaard was, had bij de proefrit de lane assist wel uitgezet, vond het iets te over ijverig..

Launch control had ik over gelezen ( niet gebruikt bij de proefrit ) en zoals jij ook al zei, leuke gimmick maar zal je niet vaak gebruiken

De verkoper die mij geholpen heeft verdient wat mij betreft een dikke pluim, de verkoop was heel ongedwongen en ontspannen, hij wist echt heel veel van auto`s af, merkte dat hij niet alleen verkoper maar ook liefhebber is, verder heeft hij me tijdens het bouwproces goed op de hoogte gehouden waar de auto was ed., ook emails met vraagjes werden snel en netjes beantwoord.

tuurlijk weet ik dat het zijn werk is maar je ziet het helaas nog wel is anders

MeganeScenic1.9dCi

Wow... echt een mooie wagen... kan mij voorstellen dat je er blij mee bent.. ze zijn alleen vergeten een NL plaat er op te doen  :D >:D
'05 Megane Grand Tour 1.5 dCi Priv. Luxe 291.000 km [EXIT]  ---> NEW '01 Megane Scenic 1.9 dCi Authentique 240.000km and exit
'12 Picanto 1.0i 79.000 km

marcelca

Daarom neem ik een maar wel met NL plaat  :)

$l@k!

Citaat van: MeganeScenic1.9dCi op 24 februari 2017, 09:44:42
Wow... echt een mooie wagen... kan mij voorstellen dat je er blij mee bent.. ze zijn alleen vergeten een NL plaat er op te doen  :D >:D
Citaat van: marcelca op 24 februari 2017, 10:03:13
Daarom neem ik een maar wel met NL plaat  :)

Qua kleur vind ik de NL plaat mooier :)
En aangezien mijn zoon een kwart NL-er is (vrouw half NL) voel ik me ook goed in NL gezelschap. (Soms zelfs beter)

Deze voormiddag alles in orde gaan brengen bij onze verzekering... Was weer een leuk ritje... De update in de auto zelf duurde een dik half uur, dus waarom blijven stilstaan?
De 4control is echt wel een aanpassing maar zeer leuk. Bij de ronde punten ben je precies met een vorklift onderweg  8)7 :D

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev