Advertenties


Foto's van je nieuwe aanwinst

Gestart door Manutan, 29 mei 2016, 12:55:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mick Jagger

Erg mooie Mégane weer op onze Nederlandse wegen!
Mijn persoonlijke smaak is dat een auto zwart moet zijn dan oogt hij nog bruter.
Al misstaat de iron blue kleur hem niet.
Het lijkt me ook dat het vermogen van de GT erg lekker zal rijden.
Ik mag het in oktober met 130 pk gaan doen en kijk er al naar uit.
Veel veilige kilometers met je prachtige nieuwe aanwinst.
Rij nooit harder, dan je beschermengel kan vliegen.

Robbie2410

Veel plezier ermee!!
Ik moet nog ff wachten...(stand nu is half augustus   ;( )
Renault Mégane TCe 205 EDC GT

Yorick

Wauw, mooi hoor! Ik wil een meeting, met alle generaties Mégane ..  :9~ !-!

Manutan

Mooie bak man!!  !-! Zo zag ik trouwens geen enkele nieuwe Megane rijden sinds ik die van mij heb, en zo zag ik gisteren binnen een paar uur: een Talisman, een blauwe nieuwe Megane GTline en een zwarte TCe 130 rijden!! (En nee, ik reed niet net langs een Renault dealer  :q) Apart toch!?
Mégane IV Hatchback Energy TCe 130 Bose Noir Etoile

mark

Nou yorick organiseer er 1.  :D

Dikke megane's weer.  !-!
Alleen ben ik niet zo van de schakel flippers, wil gewoon met een pook door de versnellingen kunnen roeren.  >:D

fdreesen

Citaat van: Manutan op 14 juni 2016, 21:53:01
Mooie bak man!!  !-! Zo zag ik trouwens geen enkele nieuwe Megane rijden sinds ik die van mij heb, en zo zag ik gisteren binnen een paar uur: een Talisman, een blauwe nieuwe Megane GTline en een zwarte TCe 130 rijden!! (En nee, ik reed niet net langs een Renault dealer  :q) Apart toch!?

Nou ik heb de TCE 130 als leenauto gehad, reed ook mooi alleen ben ik een voorstander van automaat met dubbele koppeling uiteraard en vooral geen CVT
Hier in de buurt (Limburg) heb ik er nog geen zien rijden.
Megane  TCe 205 EDC GT Bleu Iron

Manutan

Ja, een automaat is helemaal super natuurlijk! Maar die viel financieel gezien net buiten mijn bereik. Anders had ik op zeker ook voor de automaat gekozen! Niet dat ik nu te klagen heb over mijn handgeschakelde 130 TCe Bose hoor  :) De opmerking in diverse reviews over de lange slag in de versnelling deel ik absoluut niet. Ik vind de bak super lekker en direct schakelen.
Mégane IV Hatchback Energy TCe 130 Bose Noir Etoile

fdreesen

#22
Ben ik helemaal met je eens, schakelt lekker direct en soepel :play: :play: :nana: :play: _o_

Edit: bij een reactie op een bericht direct boven het jouwe hoef je niet te quoten.
Megane  TCe 205 EDC GT Bleu Iron

Robbie2410

#23
Bij de proefrit bleef bij mij de bak erg lang in zijn 2e versnelling hangen. Geen last van?

Edit: bij een reactie op een bericht direct boven het jouwe hoef je niet te quoten.
Renault Mégane TCe 205 EDC GT

fdreesen

Dat hangen blijven, doet ie soms in de sportstand als je stopt met het pedaal intrappen, schakelt hij soms niet door.
In de comfortstand geen last van. In de sportstand verwachten ze waarschijnlijk plankgas :-)
Megane  TCe 205 EDC GT Bleu Iron

Yorick

Berichten boven je post niet citeren mannen.  :police:

fdreesen

Vandaag een stukje op de Duitse autobahn gereden.( scheelt een zooi bekeuringen)
Enkele Audi en BMW-rijders verbaasd achter latend 😚
De GT rijdt super en ligt als een blok op de weg.
De remmen werken ook super. Kortom hier een zeer tevreden Megane rijder 😉
Megane  TCe 205 EDC GT Bleu Iron

gjcvro

Toch om echt op te vallen in dld moet je ruim boven de 300pk zitten o-)

fdreesen

Ja, je hebt altijd baas boven baas. Tegen een Porsche met 500 Pk kun je sowieso niet op.
Maar als jezelf een beetje lol hebt :-)
Megane  TCe 205 EDC GT Bleu Iron

gjcvro


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev