Advertenties


Windscherm

Gestart door Mvdtje, 25 juli 2005, 18:56:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Mvdtje

Hallo,

Even een vraagje:

Ik heb 2dehands een windscherm gekocht maar volgens mij is er iets niet helemaal goed.
Ik vind dat hij zo raar zi, ook het doek enzo. Misschien hebben jullie een antwoord op de volgende vragen.

Zit de beweegbare sluiting nou aan de bestuurders of de bijrijders kant?
Zit de rubberrand waarmee het doek in het staande gedeelte vastzit aan de achterkant of voorkant?
Kan het staande gedeelte naar achter of naar voren worden geklapt?

Ik ben erg benieuwd. Misschien is deze wel een keer geheel uit elkaar geweest en iets minder goed weer in elkaar.

gr. Marcel

wess

Zit de beweegbare sluiting nou aan de bestuurders of de bijrijders kant? bijrijder
Zit de rubberrand waarmee het doek in het staande gedeelte vastzit aan de achterkant of voorkant? voor
Kan het staande gedeelte naar achter of naar voren worden geklapt?naar achter

XiRo

beetje oud topic, maar heb pas sinds kort mijn cabrio en kon er verder niets over vinden.

Als ik het rubber aan de voorkant heb en de beweegbare sluiting aan de bijrijderskant, dan klapt ie naar voren.
Zit er dan iets verkeerd in mijn scherm? of doe ik zelf iets verkeerd?  8)7

JanJ


XiRo

Die had ik inderdaad al is gezien, maar nu ik is goed kijk wordt het alleen maar onduidelijker.

Lijkt wel of die van mij net even anders is, zijn er verschillende versies? (heb zelf een meg1 ph2)
Bij mij zijn het niet echt 2 losse delen, de "flap" zit aan een ijzer railtje vast aan het opstaande gedeelte.

Mijn scherm ziet er meer uit zoals foto hieronder.
Alleen dan zit het bij net andersom.
Als ik hem zo monteer zodat het bovenstaande gedeelte naar achter kan klappen, dan zit het rubber randje zoals in een vorige reactie hier vermeld juist aan de achterkant, en het ijzeren railtje waar de flap aan zit dat zit dan juist aan de voorkant (wat er heel onlogisch uitziet).




EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev