Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics DEEL 55

Gestart door Willem, 13 mei 2016, 22:41:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Tedo

Jammer André. Hopelijk heb je een goede Laguna II te pakken (het feit dat die anno nu nog rijdt spreekt in z'n voordeel.

Dredan

Ik hoop het ook, maarja dat is bij elke auto afwachten.
Heeft in ieder geval een nette KM stand, 155.500 ;)
Megane coupe 1.6e // Megane coupe 2.0 16v

Tedo

Gefeliciteerd Yorick! Leuke auto, goede kleur en specs. Wel een forse km stand.
Benieuwd of dit een blijvertje is.  Y

Yorick

Helemaal eens met de forse kmstand, daarom daar de focus op leggen en eventueel zelf d-riem en co vervangen zodat ik daar 100% zekerheid over krijg.

Tedo


Yorick

Ik houd mijn zomer- en winterset die ik al had  Y




Lucas Hermans

Te gek Yorick! Die witte velgen passen er ook heel mooi onder hoor! Y

Yorick

Klopt, maar de rode Mègane moet ook worden bemand. Voor mij is de keuze dan makkelijk.

Tedo

Dat heb jij weer Yorick...  8)7
Aan de andere kant niet zo vreemd met die leeftijd/km-stand.

Misschien moet je kosten en baten tegen elkaar afwegen, en is deze een betere investering.

Yorick

Haha, Mégane rijden is een dure hobby Tedo. Het zit niet mee soms  8)7

Ik ga deze wel (laten) maken. Het is wel te doen, zeker in combinatie met de verkoop van de 1.6e.

Tedo

Autorijden is sowieso prijzig, onafhankelijk van merk of type.
Aanschaffen lukt de meesten nog wel, maar dan komt het. Met een wat oudere auto weet je nooit waar je voor komt te staan.
Maar goed, die gele uit de link hierboven klinkt mij goed in de oren. Als ik er ruimte voor had... o-)

Jacques

Yorick, Je hebt nu een F7R en zo veel zul je er niet meer tegenkomen. Ze raken op. Gewoon repareren. 2 assen nieuw ca 90E/stuk. Schijven/blokken voor en achter 200 euro en je kunt er weer tegen aan. Misschien is er nog wat materiaal tweedehands te koop ev. via RTC. Motor zelf is bijna niet stuk te krijgen. Misterauto of autopartsonline

mark29

Nou vind het niet zo spannend wat eruit komt, lekker maken en ervan genieten!

Yorick

Eens hoor mannen. Ik heb inmiddels alles ook weten te regelen!
Leo, de vader van Dennis die me vaker helpt, last de remdrukregelaar. Dennis gaf aan dat Leo misschien (samen met hem) ook wel de remschijven en assen wil doen, en dat wil hij wel! Dus dat komt qua kosten wel goed.

Nu nog ergens twee assen op de kop tikken en de remschijven.

mark

Asjes gewoon via een onderdelen zaak regelen, heb je direct de goeie. Gewoon voor skf aandrijfassen gaan, is wel goed spul.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev