Advertenties


Keskin wielen?

Gestart door Raymond, 24 juli 2005, 22:20:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

ids

Nogmaals. 2seem heeft de oude wielen van Niels overgenomen (KT3) vraag hem even welke aanpassingen hij gedaan heeft dan weet je het meteen.

Raymond

#16
Ik heb al contact met hem gehad en hij heeft uit voorzorg de wielkasten verbreed.. heb ik dus ook niets aan verder ;)

Raymond

Citaat van: ppveenstra op 25 juli 2005, 21:13:15
waarom ga je dan niet voor save, gewoon een 7j of 7,5 j met 205 x 40 x 17..

past altijd..

Dat heb ik nu al gehad, zowel 7 als 7,5 J met 20MM spacers maar ik vind de wielkast niet goed genoeg gevult..

2seemegane

#18
ik heb inderdaad mijn kasten laten verbreden
en nu met mijn audio op mijn achterbank loopt hij al weer aardig aan met redelijke oneffenheden in de weg? :-\
en ik heb ook nog stuggere achter dempers achter en ook niets verlaagd.

beetje duidelijke foto van mijn achter scherm
ik denk dat je echt aan zoiets moet denken als je deze wielen onder je gewone megane coupe wilt
cabrio gaat wel volgens ide katt




Kenny Mattheus

En ken je niemand met zo een velg, waar je deze even kan afnemen en eens onder de jouwe zetten, kun je toch altijd eens even checken of het gaat  :-\

Hierbij even een fotootje van de mijne, is ook wel cabrio, maar kan nog gerust een spacer tussen.
GoD WHaS HoRNy WheN He CreaTeD My CaR , THaT'S WHy BiTCHeS LoVe HeR

Niels Nederlof

Een cabrio is echt een heel stuk breder dan een coupe...helaas voor de coupe rijders.
" die richtig gute Autofahrer haben die Fliegen auf den Seitenscheiben" Walter Rörhl

Raymond

#21
:( helaas wel

Mailtje terug van een velgenboer:

beste, bander waal bedank? voor je mail de velgen passen wel onder je auto
dat is geen probleem maar ik moet effe kijken of ik het op vooraad heb voor
je. je hoord van me nog wel


Waarom vertrouw ik dit niet?? ;D

Raymond

Het slechte nieuws heeft mij bereikt: ze worden idd niet meer gemaakt.. heeft iemand suggesties voor 8x17 of 8,5x17 wielen met een vette cup?

Megane16v

keskin kt-7 crazy  :D

Niels Nederlof

de kt-8 is erg vergelijkbaar met de oude kt-3. kenny heeft deze ook.
" die richtig gute Autofahrer haben die Fliegen auf den Seitenscheiben" Walter Rörhl

Raymond

Ik zag het ja, deze zien er ook vet uit, heeft iemand naast Keskin en RH nog andere merken met cup velgen in de maten 8 of 8,5x17? Die van Jan v. Heteren niet, die ken ik ook al ;)

ids

Die van mij gaan in het najaar waarschijnlijk in de verkoop. (kan nog geen garantie geven, hangt even van banksituatie af :))    ze moeten alleen wel even opnieuw gepolijst worden..  Wil zelf volgend jaar waarschijnlijk nieuwe nl..   


Kenny Mattheus

BBS heeft er ook een paar hele mooie en ja, Brock...
Natuurlijk wel een ietsjes groter budget  ;D
En Borbet, maar ja, die naam spreekt al voor zichzelf  :P
GoD WHaS HoRNy WheN He CreaTeD My CaR , THaT'S WHy BiTCHeS LoVe HeR

Raymond

Kenny, ik heb een aantal mooie wielen besteld ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev