Advertenties

Overstap

Gestart door Manutan, 5 mei 2016, 00:13:25

Vorige topic - Volgende topic

Yorick

Vertel? Wat maakt het verschil?

Tedo

Nieuw is een Talisman natuurlijk duurder. Dus in die zin is het appels met peren. Maar die laatste schrijft ook meer af.
En aangezien ik ze geen van beiden nieuw wil/kan kopen (in de gewenste uitvoering) denk ik dat ze met een jaar of 3, 4 oud niet heel veel zullen schelen.

Ik zag vandaag trouwens een witte Megane IV Estate in Rotterdam op de openbare weg. Was wel een auto van een Renault dealer.

mark29

Ja tuurlijk talisman is ook duurder, dus is ook geen vergelijking, toch blijf ik dat veel meer auto vinden.
Maar dat vond ik ook altijd met een laguna tov de megane.

Gisteren in Spijkenisse geweest, was een meeting gebeuren, met introductie en een hoop theorie over info tech, actis, nieuwe technieken, media enz enz.
Met de nieuwe scenic gereden, is een fijne auto, rijd goed, niets op aan te merken.
Onderstel is in te stellen op stugheid, de sportstand vond ik ook te stug, verschil merk je echt goed.
Maar hij rijd eigenlijk net als een megane zoals altijd, maar dan wat hoger.

Tedo

Aan de andere kant, mocht deze er ooit echt komen... :9~

mark29

Leuke uitvoering, maar een station 205 pk is er al, al is deze wel heel bizar uitgevoerd.

Tedo

De RS gaat dan ook 300 pk of meer krijgen.  !-!

mark29

Ow haha, dat zal leuk speelgoed zijn.
Eindelijk een ruime auto met wegligging en dik vermogen.

mark

Nu nog wachten tot het een beetje betaalbaar word.  :P

Edwin

ik ga ook overstappen op een nieuwe megane estate Gt-line in de kleur bleu iron. Super.
Volgende week een afspraak met de dealer om de koop rond te maken.

mark29

Voor welke motor ga je?
Ik zie veel met een gt line uitvoering, maar bijna allemaal met een 1.5 dci, de 205 pk uitvoering is er nog bijna niet.
We hebben er toevallig 1 als demo, maar nog geen verkocht met 205 pk.

Tedo

De 205 pk is toch alleen verkrijgbaar op de GT (en niet de GT line)?

mark29

Ow gt of gt line sorry daar durf ik zo niet op te reageren.
Maar ik heb ze gezien met de 1.5 dci motoren met de zelfde stoelen erin als de 205 pk uitvoering, vandaar.
Waren een reeks huur autos die we klaar moesten maken.

Edwin

Ik ga voor de 1.2 Tce 130 pk benzine uitvoering.
Dat is de krachtigste in de Gt-line uitvoering benzine.
De 205pk 1.6Tce is exclusief voor de GT uitvoering.
Jammer dat de oude 2 liter turbo met 220 pk niet meer leverbaar is want deze is goed te tunen naar 300pk. Is namelijk dezelfde motor als in de megane rs trophy.

mark29

Zat vermogen hoor.

Edwin

4 november staat hij voor me klaar   Y

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev