Advertenties


motorkap fase 1 op een fase 2

Gestart door david16v, 30 april 2016, 19:51:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

david16v

past de motorkap van een coupe fase 1 op die van een 2, zonder de lichten en spatborden te vervangen ?

grts david
renault megane coupe  ' 97 f7r
r21 turbo quadra

Benjamin Renon

Passen misschien wel, maar zal er niet uit zien.  Fase 1 heeft een compleet ander front dan een fase 2. Zou toch zoeken naar een fase 2 motorkap.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

david16v

Citaat van: Benjamin Renon op 30 april 2016, 20:04:24
Passen misschien wel, maar zal er niet uit zien.  Fase 1 heeft een compleet ander front dan een fase 2. Zou toch zoeken naar een fase 2 motorkap.

heb die wel, maar vindt ik persoonlijk niet zo mooi
renault megane coupe  ' 97 f7r
r21 turbo quadra

Rohald

Ik betwijfel of het wel gaat passen. Aangezien de hele voorkant andere lijnen heeft, lijkt het mij juist eerder dat niets aansluit. Als je een phI mooier vind, kan je beter een phI kopen. 8)7
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

jarno27

ben ik het niet helemaal mee eens de ph1 motorkap vind ik persoonlijk ook mooier.
  heb nu ook ph1 cabrio maar met ellende kwa electronica daarin heb ik liever een ph2 .
het is veel werk om te verbouwen.
niet alleen de motorkap maar ook de spatborden en koplampen zou je moeten wisselen inclusief het voorfront mischien

Tedo

Bij de I behelst een phase verbouwing veel meer dan bij de II en III, die relatief makkelijk om te bouwen zijn naar een andere phase. Ik heb er ooit een gezien, maar eenvoudig zal het niet zijn.

martijndelaat

Front van de PH1 en PH2 is op het tussenbalkje tussen de koplampbevestiging na gelijk.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev